28-10-2016 09:20
Witam
Jeśli do konta są dwie karty - to pytanie jak zmienić wizerunek drugiej karty do tego samego konta ?
Bo brak tej opcji w bankowości elektronicznej
Pozdrawiam
29-10-2016 09:10
@muli9 Wizerunek karty może zmienić tylko użytkownik karty. Czy jesteś użytkownikiem obu kart?
29-10-2016 14:45
30-10-2016 14:15
@muli9 Jeżeli na karcie są dane żony, to wizerunek swojej karty może zmienić Twoja żona przez swoją usługę internetową. Karta i bankowość jest zawsze imienna. W loginie powinny być litery z imienia i nazwiska Twojej żony. Taką usługę Twoja żona może odebrać bezpłatnie w dowolnym oddziale naszego banku. Wystarczy dowód osobisty.
07-11-2016 22:01
08-11-2016 21:55
@muli9 Przekazałam Twoją propozycję do osób zajmujących się bankowością i kartami.
09-11-2016 17:19
09-11-2016 17:44
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |