Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty - druga karta

Witam

Jeśli do konta są dwie karty - to pytanie jak zmienić wizerunek drugiej karty do tego samego konta ?

Bo brak tej opcji w bankowości elektronicznej

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
muli9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
28-10-2016
Wiadomość 1 z 8 (7 720 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

@muli9 Wizerunek karty może zmienić tylko użytkownik karty. Czy jesteś użytkownikiem obu kart?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 8 (7 665 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

No nie jestem bo druga karta jest żony ale oboje używamy tego samego loginu do konta więc widzi w systemie to samo co ja
Odpowiedz
0 Lajków
muli9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
28-10-2016
Wiadomość 3 z 8 (7 644 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

@muli9 Jeżeli na karcie są dane żony, to wizerunek swojej karty może zmienić Twoja żona przez swoją usługę internetową. Karta i bankowość jest zawsze imienna. W loginie powinny być litery z imienia i nazwiska Twojej żony. Taką usługę Twoja żona może odebrać bezpłatnie w dowolnym oddziale naszego banku. Wystarczy dowód osobisty.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (7 568 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

Zaakceptowalem to jako rozwiązanie ale przyznam że to tragiczny sposób bo z poziomu jakiegokolwiek loginu powinna istnieć opcja zmiany wszystkich kart ktore widać w systemie. A skoro moge dla karty współwłaściciela zmieniać limity, debety, blokować itp to tym bardziej nie ma sensu brak opcji zmiany wizerunku tej karty ... chyba nie trudno zgadnąć które z tych rzeczy są bardziej restrykcyjne...
Odpowiedz
0 Lajków
muli9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
28-10-2016
Wiadomość 5 z 8 (7 442 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

@muli9 Przekazałam Twoją propozycję do osób zajmujących się bankowością i kartami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (7 387 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

Witam,jesli posiadam 1karte aktywna i chcialabym zmienic wizerunek to jak wyglada sprawa , czy ta pierwsza musze oddac, zastrzezyc czy jak to dziala
Odpowiedz
0 Lajków
annman9281
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-11-2016
Wiadomość 7 z 8 (7 329 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty - druga karta

Po zamówieniu karty z nowym wizerunkiem w ciągu kilku dni przychodzi nowa - aktywujesz ją a starą wyrzucasz Emotikon: Mrugający nic dodać nic ująć
Odpowiedz
0 Lajków
muli9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
28-10-2016
Wiadomość 8 z 8 (7 324 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy