Nie moge zrozumieć dlaczego konto internetowe Direct nie ma opcji zarządzania powiadomieniami SMS - i dlaczego mając takie konto trzeba iść do odddziału aby zmienić czy deaktywować usługe - jest to porażka dla tego typu konta - które powinno być całkowicie zarządzalne zdalnie.
Jest to zwyczajny bandytyzm - po minięciu daty ważności dokumentu nagle staje sie innym czlowiekiem lub terrorysta??? Skoro przy robieniu przelewu jedyną weryfikacją jest sms to jakim prawem ktoś blokuje przelewy bo dowód wygasł... To porażka banku na calej linii. Zapewne ing nie wzięło pod uwage tego ze ktoś wyrabia oba wynagane dokumenty w tym samym czasie i teraz na co mi to bezużyteczne konto....
Zaakceptowalem to jako rozwiązanie ale przyznam że to tragiczny sposób bo z poziomu jakiegokolwiek loginu powinna istnieć opcja zmiany wszystkich kart ktore widać w systemie. A skoro moge dla karty współwłaściciela zmieniać limity, debety, blokować itp to tym bardziej nie ma sensu brak opcji zmiany wizerunku tej karty ... chyba nie trudno zgadnąć które z tych rzeczy są bardziej restrykcyjne...