- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Konto Direct i serwis SMS
24-05-2019 11:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie moge zrozumieć dlaczego konto internetowe Direct nie ma opcji zarządzania powiadomieniami SMS - i dlaczego mając takie konto trzeba iść do odddziału aby zmienić czy deaktywować usługe - jest to porażka dla tego typu konta - które powinno być całkowicie zarządzalne zdalnie.
Da się to jakoś zdeaktywować/wyłączyć zdalnie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-05-2019 12:07 | Edytowano: 25-05-2019 12:12
Re: Konto Direct i serwis SMS
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamykamy serwis Halo Śląski, który jest powiązany z serwisem SMS. Dlatego nie przenieśliśmy serwisu SMS do Mojego ING. Z powiadomień sms możesz zrezygnować przez Halo Śląski pod numerem 800 10 20 30, 32 205 44 43 (po podaniu swojego numeru klienta Halo Śląski oraz kodu PIN) lub w oddziale na podstawie swojego dowodu osobistego.
Stawiamy na powiadomienia PUSH w aplikacji mobilnej. Możesz je włączyć w Moim ING mobile w Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna/Powiadomienia PUSH/Zarządzaj. Tam będziesz mógł wybrać, do jakich kont i kart chciałbyś mieć powiadomienia o wpływach i obciążeniach. Ważne, żebyś powiadomienia włączył również w ustawieniach swojego telefonu. Jeżeli będziesz miał dostęp do internetu, to po transakcji dostaniesz powiadomienie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-05-2019 23:13
Re: Konto Direct i serwis SMS
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MonikaC: Rozumiem, że stawiacie na powiadomienia PUSH. Ale kompletnie nie rozumiem braku możliwości ich personalizacji przez użytkownika. Bez tego jest to po prostu zwykły spam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość