30-05-2019 10:49
30-05-2019 11:02
30-05-2019 11:10
Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Jeśli konto jest zamknięte, nie zaksięgujemy na nim wpłaty. Proszę napisz do nas przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz po zalogowaniu do pełnej wersji systemu(przez przeglądarkę), w prawym, dolnym rogu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025