Odpowiedz

Zmiana nazwiska na karcie

Witam,
Zmieniłam nazwisko(wyszłam za mąż) w banku już nazwisko zostało zmienione a co z karta ?
Czy moge się posługiwać tą ze starym nazwiskiem czy muszę wymienić na nową?
Jeśli mogę się posługiwać tą ze starym nazwiskiem czy jest jakiś określony czas?

Odpowiedz
0 Lajków
iwonka1988
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (21 375 wyświetleń)

Re.: Zmiana nazwiska na karcie

Najlepiej wymienić kartę na nową, bo mogą być trudności w jej akceptacji. Jeżeli to karta do konta, to doradca w oddziale może zamówić duplikat z nowym nazwiskiem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (21 344 wyświetleń)

Re.: Zmiana nazwiska na karcie

Właśnie próbuje zamówić nową kartę (przez Internet) z tego samego powodu, co Pani powyżej i pojawia się problem. Ile razy wchodze w opcje zamówienia karty, wyświetla się jedynie prośba o aktualizacje danych i dalej nic? Co zrobić? Proszę o szybką odpowieć, bo potzrebuje karty na za dwa tygodnie.

Odpowiedz
0 Lajków
edywol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (20 614 wyświetleń)

Re.: Zmiana nazwiska na karcie

Prawdopodobnie nie uzupełniłaś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (20 607 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy