Odpowiedz

Zmiana nazwiska na karcie

Witam,
Zmieniłam nazwisko(wyszłam za mąż) w banku już nazwisko zostało zmienione a co z karta ?
Czy moge się posługiwać tą ze starym nazwiskiem czy muszę wymienić na nową?
Jeśli mogę się posługiwać tą ze starym nazwiskiem czy jest jakiś określony czas?

Odpowiedz
0 Lajków
iwonka1988
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (25 650 wyświetleń)

Re.: Zmiana nazwiska na karcie

Najlepiej wymienić kartę na nową, bo mogą być trudności w jej akceptacji. Jeżeli to karta do konta, to doradca w oddziale może zamówić duplikat z nowym nazwiskiem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (25 619 wyświetleń)

Re.: Zmiana nazwiska na karcie

Właśnie próbuje zamówić nową kartę (przez Internet) z tego samego powodu, co Pani powyżej i pojawia się problem. Ile razy wchodze w opcje zamówienia karty, wyświetla się jedynie prośba o aktualizacje danych i dalej nic? Co zrobić? Proszę o szybką odpowieć, bo potzrebuje karty na za dwa tygodnie.

Odpowiedz
0 Lajków
edywol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (24 889 wyświetleń)

Re.: Zmiana nazwiska na karcie

Prawdopodobnie nie uzupełniłaś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (24 882 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy