13-10-2016 20:43
Witam,
Zmieniłam nazwisko(wyszłam za mąż) w banku już nazwisko zostało zmienione a co z karta ?
Czy moge się posługiwać tą ze starym nazwiskiem czy muszę wymienić na nową?
Jeśli mogę się posługiwać tą ze starym nazwiskiem czy jest jakiś określony czas?
14-10-2016 20:38
Najlepiej wymienić kartę na nową, bo mogą być trudności w jej akceptacji. Jeżeli to karta do konta, to doradca w oddziale może zamówić duplikat z nowym nazwiskiem.
29-06-2017 23:09
Właśnie próbuje zamówić nową kartę (przez Internet) z tego samego powodu, co Pani powyżej i pojawia się problem. Ile razy wchodze w opcje zamówienia karty, wyświetla się jedynie prośba o aktualizacje danych i dalej nic? Co zrobić? Proszę o szybką odpowieć, bo potzrebuje karty na za dwa tygodnie.
29-06-2017 23:19
Prawdopodobnie nie uzupełniłaś wymaganych oświadczeń FATCA i CRS, które są dostępne pod adresem zamieszkania/korespondencyjnym w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu oświadczeń problem powinien ustapić. Wypełnienie tych oświadczeń jest konieczne by móc skorzystać z jakiegokolwiek nowego produktu w naszym banku.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |