Odpowiedz

Zasady rozliczenia karty kredytowej w przypadku blokady środków

Dzień dobry,

Chciałbym zapytać o zasady rozliczenia środków z karty kredytowej w następującej sytuacji:

Na początku sierpnia będę jechał w podróż służbową i muszę dokonać rezerwacji hotelu do końca maja. Z tego co wiem, w momencie rezerwacji hotel zamrozi mi środki na karcie kredytowej, aż do momentu wymeldowania się - dopiero wtedy środki mają zostać pobrane z mojej karty. Zatem pomiędzy tymi wydarzeniami (zamrożeniem, a rozliczeniem) minie nieco ponad dwa miesiące. Jak wyglądać będzie to z punktu widzenia spłaty karty i płatności odsetek?
Chodzi mi o to czy już od momentu samej blokady środków zaczynamy "liczyć czas" tzn. dni do końca cyklu + 21 dni na spłatę, czy też zacznie się to dopiero liczyć od momentu rozliczenia z hotelem - tj. na początku sierpnia? Mam kartę kredytową Visa - wariant podstawowy.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Baltazar

Odpowiedz
0 Lajków
baltazar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 423 wyświetleń)

Re: Zasady rozliczenia karty kredytowej w przypadku blokady środków

Odsetki liczymy dopiero od rozliczonej transakcji. Czyli dopiero, jeśli w sierpniu otrzymamy rozliczenie, jak zakończy się cykl rozliczeniowy, w którym jest ta transakcja, będziesz miał 21 dni na spłatę. Jeśli uregulujesz tę transakcję w tym czasie - odsetki od płatności anulujemy. 

 

Hotel najprawdopodobniej nałoży blokadę tak jak pisałeś, po to, aby sprawdzić, czy karta istnieje i czy mogą ją obciążyć. My po 8 dniach blokadę zdejmiemy, zgodnie z naszym regulaminem. Natomiast w momencie rozliczenia, nawet, jeśli ma rachunku karty nie będzie wystarczającej kwoty - płatność może się rozliczyć. Więc już ty musisz pamiętać o tym, aby zostawić odpowiednią kwotę na rachunku karty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 083 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Re.: Kantor w ING

Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł

...

13-02-2025
Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął

...

13-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy