22-05-2019 08:28
Po zakupie nie mogłem zapłacić kartą kredytową, pojawiał się komunikat - "nie honorować" - Potem się zorientowałem że wbijałem zły PIN tylko, że wtedy komunikat brzmi - "Transakcja odrzucona" (nie pierwszy raz, przy wielu kartach można pomylić się). Po 2 dniach zorientowałem się, po zalogowaniu na witrynę internetową, że jest blokada karty i chciałem ją odblokować ale nie znalazłem miejsca, zakładki czy sposobu by to uczynić. Czy to już jest trwałe zablokowanie i trzeba starać się o nową kartę czy jestem nieporadny w poruszaniu się na witrynie. Wchodząc na Moje finanse --- Karta Kredytowa, widzę Karta zablokowana. Po prawej stronie poza "zastrzeż kartę" nie znajduję żadnej opcji odblokowania. Proszę o radę czy sam sobie poradzę czy czeka mnie wizyta w oddziale banku. Pozdrawiam.
22-05-2019 10:56
Sprawa już wyjaśniona na czacie ze specjalistą ING.
Nie pamiętałem pierwszego nieco wcześniejszego logowania z błędnym PINem więc były 3 a odblokowanie tylko telefonicznie można zrobić. Moja pamięć już nie ta.
23-05-2019 06:37
Cieszę się, że udało Ci się wyjaśnić Twoją sprawę i zrealizowałeś płatność.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z nami.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |