Odpowiedz

Zablokowana karta kredytowa

Po zakupie nie mogłem zapłacić kartą kredytową, pojawiał się komunikat - "nie honorować" - Potem się zorientowałem że wbijałem zły PIN tylko, że wtedy komunikat brzmi - "Transakcja odrzucona" (nie pierwszy raz,  przy wielu kartach można pomylić się). Po 2 dniach zorientowałem się, po zalogowaniu na witrynę internetową, że jest blokada karty i chciałem ją odblokować ale nie znalazłem miejsca, zakładki czy sposobu by to uczynić. Czy to już jest trwałe zablokowanie i trzeba starać się o nową kartę czy jestem nieporadny w poruszaniu się na witrynie. Wchodząc na Moje finanse --- Karta Kredytowa,   widzę Karta zablokowana. Po prawej stronie poza "zastrzeż kartę" nie znajduję żadnej opcji odblokowania. Proszę o radę czy sam sobie poradzę czy czeka mnie wizyta w oddziale banku. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
krak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-05-2019
Wiadomość 1 z 3 (17 043 wyświetleń)

Re.: Zablokowana karta kredytowa

Sprawa już wyjaśniona na czacie ze specjalistą ING.

Nie pamiętałem pierwszego nieco wcześniejszego logowania z błędnym PINem więc były 3 a odblokowanie tylko telefonicznie można zrobić. Moja pamięć już nie ta. 

Odpowiedz
0 Lajków
krak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-05-2019
Wiadomość 2 z 3 (17 028 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowana karta kredytowa

Cieszę się, że udało Ci się wyjaśnić Twoją sprawę Emotikon: Szczęśliwy i zrealizowałeś płatność.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z nami.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (16 984 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Witam, w dniu dzisiejszym 26.04.2025 chciałem wypłacić pieniądze z konta żony. Bankomat strasznie długo "myślał" po czym oddał kartę i wyskoczył komunikat o błędzie i kontakcie z infolinia. Zadzwoniłe...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy