22-05-2019 08:28
Po zakupie nie mogłem zapłacić kartą kredytową, pojawiał się komunikat - "nie honorować" - Potem się zorientowałem że wbijałem zły PIN tylko, że wtedy komunikat brzmi - "Transakcja odrzucona" (nie pierwszy raz, przy wielu kartach można pomylić się). Po 2 dniach zorientowałem się, po zalogowaniu na witrynę internetową, że jest blokada karty i chciałem ją odblokować ale nie znalazłem miejsca, zakładki czy sposobu by to uczynić. Czy to już jest trwałe zablokowanie i trzeba starać się o nową kartę czy jestem nieporadny w poruszaniu się na witrynie. Wchodząc na Moje finanse --- Karta Kredytowa, widzę Karta zablokowana. Po prawej stronie poza "zastrzeż kartę" nie znajduję żadnej opcji odblokowania. Proszę o radę czy sam sobie poradzę czy czeka mnie wizyta w oddziale banku. Pozdrawiam.
22-05-2019 10:56
Sprawa już wyjaśniona na czacie ze specjalistą ING.
Nie pamiętałem pierwszego nieco wcześniejszego logowania z błędnym PINem więc były 3 a odblokowanie tylko telefonicznie można zrobić. Moja pamięć już nie ta.
23-05-2019 06:37
Cieszę się, że udało Ci się wyjaśnić Twoją sprawę
i zrealizowałeś płatność.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z nami.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |