Odpowiedz

Aktywacja karty

Witajcie!
"Twoja karta nie została aktywowana z powodu błędu systemu"
Taki komunikat w przypadku aktywacji karty. Zblizak aktywowany normalnie.
Jak to ugryźć?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 772 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty

Chciałbym Ci pomóc, natomiast na naszej społeczności nie mam dostępu do danych w naszych systemach. Sprawdziłem, że nie mieliśmy podobnych zgłoszeń do Twojego. Proponuję Ci sprawdzić aktywację karty zarówno w pełnej wersji systemu jak również w aplikacji mobilnej. Możesz również sprawdzić, czy czyszczenie przeglądarki internetowej coś zmieni. Jeżeli moje wskazówki nie pomogą, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 02 (infolinia jest czynna całą dobę). Nasi specjaliści pomogą Ci aktywować kartę telefonicznie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 758 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy