Odpowiedz

Aktywacja karty

Witajcie!
"Twoja karta nie została aktywowana z powodu błędu systemu"
Taki komunikat w przypadku aktywacji karty. Zblizak aktywowany normalnie.
Jak to ugryźć?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 761 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty

Chciałbym Ci pomóc, natomiast na naszej społeczności nie mam dostępu do danych w naszych systemach. Sprawdziłem, że nie mieliśmy podobnych zgłoszeń do Twojego. Proponuję Ci sprawdzić aktywację karty zarówno w pełnej wersji systemu jak również w aplikacji mobilnej. Możesz również sprawdzić, czy czyszczenie przeglądarki internetowej coś zmieni. Jeżeli moje wskazówki nie pomogą, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 02 (infolinia jest czynna całą dobę). Nasi specjaliści pomogą Ci aktywować kartę telefonicznie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy