24-05-2019 21:07
24-05-2019 23:17
Chciałbym Ci pomóc, natomiast na naszej społeczności nie mam dostępu do danych w naszych systemach. Sprawdziłem, że nie mieliśmy podobnych zgłoszeń do Twojego. Proponuję Ci sprawdzić aktywację karty zarówno w pełnej wersji systemu jak również w aplikacji mobilnej. Możesz również sprawdzić, czy czyszczenie przeglądarki internetowej coś zmieni. Jeżeli moje wskazówki nie pomogą, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 02 (infolinia jest czynna całą dobę). Nasi specjaliści pomogą Ci aktywować kartę telefonicznie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |