Odpowiedz

Wyrażenie zgody na zmianę wizerunku karty dziecka

Witam. Mój syn chciał zmienić wizerunek karty ale zobaczył komunikat, że rodzic musi wyrazić zgodę w moim ING. Jak mam wyrazić taką zgodę?

Odpowiedz
0 Lajków
fabek002
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (6 765 wyświetleń)

Re: Wyrażenie zgody na zmianę wizerunku karty dziecka

Witaj, 

 

zgodę na zarządzanie kartami przez dziecko wyrazisz po zalogowaniu się do swojej bankowości Moje ING. Wejdź w konto dziecka i na dole trony zaznacz oświadczenie, ze wyrażasz zgodę, aby syn mógł zarządzać kartami. Dzięki temu w swojej bankowości syn będzie mógł zamówić kartę z własnym wizerunkiem. 

 

Możesz to zrobić także w oddziale naszego banku. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (6 722 wyświetleń)

Płatność telefonem konto mobi

Moja córka chciałaby płacić telefonem na stronie ing jest napisane aby rodzić wyraził zgodę logując się na swoje konto co zrobić jeżeli ja nie mam konta jestem tylko pełnomocnikiem
Odpowiedz
0 Lajków
martynab123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 631 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem konto mobi

Jeśli posiadasz swoją bankowość internetową, możesz to zrobić po zalogowaniu się do niej. W tym celu wybierz: Moje finanse/Konto córki/Wnioski. Tam znajdziesz opcję wyrażenia zgody. 
Jeśli nie posiadasz danych do logowania, konieczna jest wizyta w naszym oddziale. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 577 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My od 4.03 byliśmy w analizie. Wszystkie dokumenty były ok i zgodnie z harmonogramem 27.03 dostaliśmy wstępną decyzję. Zgłosiliśmy operat przez bank i podpisaliśmy umowę deweloperską. Operat był dość ...

21-04-2024
Re: Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Proszę wejść w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste. A tam obok oświadczenia CRS i FATCA wybrać "Zmień" i zapisać zmiany. Po zapisaniu danych proszę spróbować założyć ponownie cel oszczędnościowy.

21-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Nie rozumiesz. Skoro na etapie logowania udowodniono, że ty to ty, to po co chcesz jeszcze dodatkowo autoryzować przelew? Ja nie korzystam z U2F, więc nie ma pewności czy ktoś nie obszedł zabezpieczeń

...

21-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy