Odpowiedz

Wyrażenie zgody na zmianę wizerunku karty dziecka

Witam. Mój syn chciał zmienić wizerunek karty ale zobaczył komunikat, że rodzic musi wyrazić zgodę w moim ING. Jak mam wyrazić taką zgodę?

Odpowiedz
0 Lajków
fabek002
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (7 092 wyświetleń)

Re: Wyrażenie zgody na zmianę wizerunku karty dziecka

Witaj, 

 

zgodę na zarządzanie kartami przez dziecko wyrazisz po zalogowaniu się do swojej bankowości Moje ING. Wejdź w konto dziecka i na dole trony zaznacz oświadczenie, ze wyrażasz zgodę, aby syn mógł zarządzać kartami. Dzięki temu w swojej bankowości syn będzie mógł zamówić kartę z własnym wizerunkiem. 

 

Możesz to zrobić także w oddziale naszego banku. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (7 049 wyświetleń)

Płatność telefonem konto mobi

Moja córka chciałaby płacić telefonem na stronie ing jest napisane aby rodzić wyraził zgodę logując się na swoje konto co zrobić jeżeli ja nie mam konta jestem tylko pełnomocnikiem
Odpowiedz
0 Lajków
martynab123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 958 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem konto mobi

Jeśli posiadasz swoją bankowość internetową, możesz to zrobić po zalogowaniu się do niej. W tym celu wybierz: Moje finanse/Konto córki/Wnioski. Tam znajdziesz opcję wyrażenia zgody. 
Jeśli nie posiadasz danych do logowania, konieczna jest wizyta w naszym oddziale. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 904 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy