Odpowiedz

Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Witam

Chciałem wymienić swoją zużytą kartę debetową Visa, która po roku wygląda jakby brała udział co najmniej na wojnie. Okazuje się, że mogą ją wymienić ale .....z miejsca jest ona blokowana.

To jest jakiś absurd! Do czasu przesłania przez bank ING nowej karty, jestem bez ważnej karty!

W każdym normalnym banku, bank wysyła nową i po aktywacji nowej przez system transakcyjny z automatu jest blokowana stara karta. Proste łatwe i przyjemne. I do czasu wymiany karty na nową, mogę używać starej.

Czy ING z racji tego, że przebudowuje cały system transakcyjny, bierze pod uwagę łatwiejszy i normalny na miarę XXIw sposób wymiany karty debetowej?

 

PS Przy okazji, jakość waszej karty debetowej jest poniżej krytyki. Ładna, rzucająca się w oczy a niszczy się migiem. Mam dla odmiany kartę debetową MC z mBanku, która jest wykonana o wiele lepiej, z lepszego jakości "plastiku" i do tego wypukła. To wstyd, że mBąk, bank z obsługą klienta "dno i 100m mułu" ma lepszej jakości karty debetowe jak ING, który osobiście cenię pod względem jakości o co najmniej półkę wyżej od mBanku,

viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 1 z 12 (32 077 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

[ Edytowane ]

Dziękuję za podzielenie się opinią, która dotyczy procesu wymiany karty, została ona przekazana do odpowiedniego działu.
Obserwujemy rynek kart płatnicznych i dzięki temu na bieżąco udoskonalamy oraz modyfikujemy ofertę w naszym banku.

Wszelkie pomysły są na bieżąco analizowane.  

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (31 978 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Jak dobrze, że zauważyłam pana wpis... Już miałam wymieniać kartę, ale widzę, że zmuszona będę się wstrzymać i liczyć na to, że nie rozpadnie mi się doszczętnie.

Zgadzam się ze stwierdzeniem, że jakość karty w ING pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacją, w której karta byłaby w tak paskudnym stanie tak długo przed jej datą ważności... Folia schodzi dosłownie z całych krawędzi, strach wsunąć ją do bankomatu czy terminalu płatniczego. Naprawdę wstyd, że tak szanowany bank ma tak okropną jakość kart Visa.

fish92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
29-02-2016
Wiadomość 3 z 12 (31 856 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Tylko nie Pan Emotikon: Szczęśliwy
W internecie jest forma osoba Ty Emotikon: Szczęśliwy

Jak się dowiedziałem, jedynym wyjściem jest Moja Karta ING, gdzie za wydanie bank ING pobiera 15zł. Ponoć jest lepszej jakości oraz - daje możliwość, że można zamówić nową przed zablokowaniem jej. Czyli zamawiamy nową a stara do czasu aktywacji nowej jest aktywna.

Co do jakości. Jak widzę, nie tylko ja to zauważyłem, że karta debetowa Visa jest marnej jakości.
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 4 z 12 (31 781 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Jest jeszcze jedno rozwiązanie. Możesz sobie zamówić  Zbliżaka Visa. Karta ta ma formę naklejki i dzięki niej możesz dokonywać szybkich płatności zbliżeniowych w sklepach oraz wypłacać pieniądze w bankomatach z funkcją zbliżeniową. Dodatkowo teraz możemy Ci zwrócić opłatę za jej wydanie 15 zł. Szczegóły znajdziesz na stronie internetowej http://www.ingbank.pl/aktualnosci?news_id=1100570-siegnij-po-zblizak . Myślę, że na czas wyrabiania nowej standardowej karty, jest nie niezłe rozwiązanie.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 5 z 12 (31 727 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Wiem, że jest taka opcja.
Ale nie interesuje mnie naklejanie zbliżaka do telefon. Jako facet również nie noszę torebki.
Jestem zwolennikiem - telefon to telefon, karta to karta.
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 6 z 12 (31 656 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Istnieje jeszcze jedna opcja, dzięki której możesz korzystać z obecnej karty w trakcie, gdy druga do Ciebie jest wysyłana. Zmiana danych na karcie. Wystarczy że np: zamiast JAN KOWALSKI dodasz pierwszą literkę z drugiego imienia, czyli JAN M. KOWALSKI.

Inna opcja to zamówienie karty wizerunkowej z grafiką z szablonu lub swoją (zgodną z regulaminem).

GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 7 z 12 (31 620 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

To nie jest największy cyrk jaki może zafundować wam ING. Ja właśnie czekam aż łaskawie bank wyśle mi kartę ponieważ moja stara lada moment straci ważność... otóż - nie da się tego zrobić. Najpierw jeden z pracowników mnie okłamał, że wysłano do mnie kartę 30.06 - nadal nie doszła/ nie ma jej także w systmie. Napisał, również że mogę jedynie zastrzec swoje obecną kartę żeby dostać nową wcześniej (w tej samej wiadomości napisał, że wysłano do mnie kartę pocztą). Złożyłem reklamację - karrty nadal nie mam - jak pisałem lada moment moja obecna karta traci ważność - ja jadę na wakacje, a ING od 2 dni rozpatruje moją reklamacje - Więc jak brzmi hasło reklamowe "Moje..." ? - otóż pieniądze które trafiają na mój rachunek w ING - przez, no właśnie nie wiem co - procedury, ludzi w tym banku ... za moment będą jedynie wirtualnie moje - bo nie będe miał do nich dostępu.

eddie1987
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
8
22-07-2016
Wiadomość 8 z 12 (30 136 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Karty do konta wznawiamy automatycznie, na miesiąc przed upływem terminu ważności, nowa karta zostaje wygenerowana.
Wysyłamy nieaktywną kartę na wskazany adres orespondencyjny. Po użyciu pinem zostaje ona aktywowana, a stara zostaje zablokowana.


Jeśli karta nie została prawidłowo doręczona, przyjmujemy reklamację. Oznacza to, że niedostarczona karta zostaje zastrzeżona.W to miejsce generowana jest nowa karta. Dostarczamy ją pod zweryfikowany podczas składania reklamacji adres korespondencyjny.

W sprawach kart zapraszam do kontaktu z nami pod numerem 32 357 00 12.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 12 (30 122 wyświetleń)

Re.: Wymiana uszkodzonej karty to jakiś absurd

Miło mi, że skorzystałeś z opcji kopiuj/wklej - taką samą dostałem odpowiedź na FB - Moje ING Emotikon: Szczęśliwy Cóż nieskutecznie próbujecie doręczyć do mnie kartę od 30.06 ... w systmie ani śladu karty do aktywacji - moja poczta też milczy, chociaż pozostała korespondencja trafia do mojej skrzynki dosyć sprawnie.

eddie1987
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
8
22-07-2016
Wiadomość 10 z 12 (30 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy