22-02-2016 03:43
Witam
Chciałem wymienić swoją zużytą kartę debetową Visa, która po roku wygląda jakby brała udział co najmniej na wojnie. Okazuje się, że mogą ją wymienić ale .....z miejsca jest ona blokowana.
To jest jakiś absurd! Do czasu przesłania przez bank ING nowej karty, jestem bez ważnej karty!
W każdym normalnym banku, bank wysyła nową i po aktywacji nowej przez system transakcyjny z automatu jest blokowana stara karta. Proste łatwe i przyjemne. I do czasu wymiany karty na nową, mogę używać starej.
Czy ING z racji tego, że przebudowuje cały system transakcyjny, bierze pod uwagę łatwiejszy i normalny na miarę XXIw sposób wymiany karty debetowej?
PS Przy okazji, jakość waszej karty debetowej jest poniżej krytyki. Ładna, rzucająca się w oczy a niszczy się migiem. Mam dla odmiany kartę debetową MC z mBanku, która jest wykonana o wiele lepiej, z lepszego jakości "plastiku" i do tego wypukła. To wstyd, że mBąk, bank z obsługą klienta "dno i 100m mułu" ma lepszej jakości karty debetowe jak ING, który osobiście cenię pod względem jakości o co najmniej półkę wyżej od mBanku,
24-02-2016 10:05 | Edytowano: 24-02-2016 10:05
Dziękuję za podzielenie się opinią, która dotyczy procesu wymiany karty, została ona przekazana do odpowiedniego działu.
Obserwujemy rynek kart płatnicznych i dzięki temu na bieżąco udoskonalamy oraz modyfikujemy ofertę w naszym banku.
Wszelkie pomysły są na bieżąco analizowane.
29-02-2016 20:15
Jak dobrze, że zauważyłam pana wpis... Już miałam wymieniać kartę, ale widzę, że zmuszona będę się wstrzymać i liczyć na to, że nie rozpadnie mi się doszczętnie.
Zgadzam się ze stwierdzeniem, że jakość karty w ING pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacją, w której karta byłaby w tak paskudnym stanie tak długo przed jej datą ważności... Folia schodzi dosłownie z całych krawędzi, strach wsunąć ją do bankomatu czy terminalu płatniczego. Naprawdę wstyd, że tak szanowany bank ma tak okropną jakość kart Visa.
02-03-2016 23:59
04-03-2016 09:09
Jest jeszcze jedno rozwiązanie. Możesz sobie zamówić Zbliżaka Visa. Karta ta ma formę naklejki i dzięki niej możesz dokonywać szybkich płatności zbliżeniowych w sklepach oraz wypłacać pieniądze w bankomatach z funkcją zbliżeniową. Dodatkowo teraz możemy Ci zwrócić opłatę za jej wydanie 15 zł. Szczegóły znajdziesz na stronie internetowej http://www.ingbank.pl/aktualnosci?news_id=1100570-siegnij-po-zblizak . Myślę, że na czas wyrabiania nowej standardowej karty, jest nie niezłe rozwiązanie.
07-03-2016 23:58
09-03-2016 23:29
Istnieje jeszcze jedna opcja, dzięki której możesz korzystać z obecnej karty w trakcie, gdy druga do Ciebie jest wysyłana. Zmiana danych na karcie. Wystarczy że np: zamiast JAN KOWALSKI dodasz pierwszą literkę z drugiego imienia, czyli JAN M. KOWALSKI.
Inna opcja to zamówienie karty wizerunkowej z grafiką z szablonu lub swoją (zgodną z regulaminem).
22-07-2016 08:17
To nie jest największy cyrk jaki może zafundować wam ING. Ja właśnie czekam aż łaskawie bank wyśle mi kartę ponieważ moja stara lada moment straci ważność... otóż - nie da się tego zrobić. Najpierw jeden z pracowników mnie okłamał, że wysłano do mnie kartę 30.06 - nadal nie doszła/ nie ma jej także w systmie. Napisał, również że mogę jedynie zastrzec swoje obecną kartę żeby dostać nową wcześniej (w tej samej wiadomości napisał, że wysłano do mnie kartę pocztą). Złożyłem reklamację - karrty nadal nie mam - jak pisałem lada moment moja obecna karta traci ważność - ja jadę na wakacje, a ING od 2 dni rozpatruje moją reklamacje - Więc jak brzmi hasło reklamowe "Moje..." ? - otóż pieniądze które trafiają na mój rachunek w ING - przez, no właśnie nie wiem co - procedury, ludzi w tym banku ... za moment będą jedynie wirtualnie moje - bo nie będe miał do nich dostępu.
22-07-2016 08:54
Karty do konta wznawiamy automatycznie, na miesiąc przed upływem terminu ważności, nowa karta zostaje wygenerowana.
Wysyłamy nieaktywną kartę na wskazany adres orespondencyjny. Po użyciu pinem zostaje ona aktywowana, a stara zostaje zablokowana.
Jeśli karta nie została prawidłowo doręczona, przyjmujemy reklamację. Oznacza to, że niedostarczona karta zostaje zastrzeżona.W to miejsce generowana jest nowa karta. Dostarczamy ją pod zweryfikowany podczas składania reklamacji adres korespondencyjny.
W sprawach kart zapraszam do kontaktu z nami pod numerem 32 357 00 12.
22-07-2016 09:00
Miło mi, że skorzystałeś z opcji kopiuj/wklej - taką samą dostałem odpowiedź na FB - Moje ING Cóż nieskutecznie próbujecie doręczyć do mnie kartę od 30.06 ... w systmie ani śladu karty do aktywacji - moja poczta też milczy, chociaż pozostała korespondencja trafia do mojej skrzynki dosyć sprawnie.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |