02-06-2018 16:37
Wczoraj mieliśmy sytuację, gdzie jeden operator Visa miał problemy. I my jako użytkownicy banku ING również. Wczoraj od godz. 21 próbował kilka razy płacić i nie mogłem.
Gdyby miał kartę Mastercard pewnie tego problemu bym nie miał.
Całe szczęście, że kolega w banku mBank ma dwie debetówki Visa i Mastercard i dzięki jego MasterCardowi nasz wekeend w gronie znajomych nie okazał się porażką.
Może ING czegoś się nauczy wczorajszą wpadką Visy i da nam możliwość wyboru operatora kart a może jak w mBanku - możliwość posiadania dwóch debetówek - każdy innego operatora??
Od razu piszę - nie interesuje mnie KK bo miałem kiedyś w życiu i więcej się na nią nie dam namówić.
03-06-2018 16:48
Faktycznie miała miejsce awaria, o której piszesz. Na ten moment nie planujemy możliwości korzystania z dwóch kart debetowych różnych organizacji. Pamiętaj, że jeśli posiadasz telefon na Androidzie oraz masz funkcję NFC możesz skorzystać z karty Mastercard w telefonie. Dodatkowo, w takich sytuacjach można korzystać z BLIK-a.
03-06-2018 18:29
Przede wszystkim przepraszam w swoim powyższym poście za błędy językowe. Pisałem szybko na telefonie i jak widać poucinał mi końcówki (problemy z logowaniem przez FF na komputerze).
Nie mam telefonu na Androidzie (i już nigdy nie chcę) i nie w każdym sklepie jest już BLIK. To co wtedy? Apple Pay również stoi w Waszym banku pod wielkim znakiem zapytania.....
04-06-2018 19:44 | Edytowano: 04-06-2018 21:24
Przyglądamy się różnym metodom płatności. Niewykluczone, że wprowadzimy również Apple Pay.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |