04-06-2018 06:23
05-06-2018 07:41
W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Nasi specjaliści zajmujący się kartami wyjaśnią to dla Ciebie. Niestety przez naszą społeczność nie mam wglądu do naszych systemów i nie będę mógł tego sprawdzić. Możesz do nas również napisać przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość).
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024