Odpowiedz

Autoblokowanie się karty VISA

Witam.

Ostatnimi czasy zagubiłem kartę, jednakże ktoś ją znalazł i odrazu zgłosił do ING. Karta została zablokowana a ja zostałem poinformowany o tym telefonicznie.

Poczekałem kilka dni, dostałem nową i tutaj pojawia się problem.

Po aktywacji karty, pierwszej płatności na pin zapłaciłem zbliżeniowo. Transakcja zaakceptowana.

Na drugi dzień poszedłem do sklepu, płace zbilzeniowo i bum, odrzucono. Płace na pin, Odrzucono. Wracam do domu, wchodzę w bankowość internetową a karta jest czasowo zablokowana.

Odblokowałem, wróciłem do sklepu zapłaciłem.

Kolejny dzień? Powtórka z rozrywki, dokładnie taki sam schemat.

Jak wyłączyć takie Autoblokowanie się karty? Przy starej nie miałem nigdy takiego problemu.

Czekam na wytyczne, pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Skaju
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 930 wyświetleń)

Re: Autoblokowanie się karty VISA

W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Nasi specjaliści zajmujący się kartami wyjaśnią to dla Ciebie. Niestety przez naszą społeczność nie mam wglądu do naszych systemów i nie będę mógł tego sprawdzić. Możesz do nas również napisać przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 878 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy