Odpowiedz

Autoblokowanie się karty VISA

Witam.

Ostatnimi czasy zagubiłem kartę, jednakże ktoś ją znalazł i odrazu zgłosił do ING. Karta została zablokowana a ja zostałem poinformowany o tym telefonicznie.

Poczekałem kilka dni, dostałem nową i tutaj pojawia się problem.

Po aktywacji karty, pierwszej płatności na pin zapłaciłem zbliżeniowo. Transakcja zaakceptowana.

Na drugi dzień poszedłem do sklepu, płace zbilzeniowo i bum, odrzucono. Płace na pin, Odrzucono. Wracam do domu, wchodzę w bankowość internetową a karta jest czasowo zablokowana.

Odblokowałem, wróciłem do sklepu zapłaciłem.

Kolejny dzień? Powtórka z rozrywki, dokładnie taki sam schemat.

Jak wyłączyć takie Autoblokowanie się karty? Przy starej nie miałem nigdy takiego problemu.

Czekam na wytyczne, pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Skaju
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 160 wyświetleń)

Re: Autoblokowanie się karty VISA

W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Nasi specjaliści zajmujący się kartami wyjaśnią to dla Ciebie. Niestety przez naszą społeczność nie mam wglądu do naszych systemów i nie będę mógł tego sprawdzić. Możesz do nas również napisać przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 108 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy