Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Autoblokowanie się karty VISA
04-06-2018 06:23
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Ostatnimi czasy zagubiłem kartę, jednakże ktoś ją znalazł i odrazu zgłosił do ING. Karta została zablokowana a ja zostałem poinformowany o tym telefonicznie.
Poczekałem kilka dni, dostałem nową i tutaj pojawia się problem.
Po aktywacji karty, pierwszej płatności na pin zapłaciłem zbliżeniowo. Transakcja zaakceptowana.
Na drugi dzień poszedłem do sklepu, płace zbilzeniowo i bum, odrzucono. Płace na pin, Odrzucono. Wracam do domu, wchodzę w bankowość internetową a karta jest czasowo zablokowana.
Odblokowałem, wróciłem do sklepu zapłaciłem.
Kolejny dzień? Powtórka z rozrywki, dokładnie taki sam schemat.
Jak wyłączyć takie Autoblokowanie się karty? Przy starej nie miałem nigdy takiego problemu.
Czekam na wytyczne, pozdrawiam.
Ostatnimi czasy zagubiłem kartę, jednakże ktoś ją znalazł i odrazu zgłosił do ING. Karta została zablokowana a ja zostałem poinformowany o tym telefonicznie.
Poczekałem kilka dni, dostałem nową i tutaj pojawia się problem.
Po aktywacji karty, pierwszej płatności na pin zapłaciłem zbliżeniowo. Transakcja zaakceptowana.
Na drugi dzień poszedłem do sklepu, płace zbilzeniowo i bum, odrzucono. Płace na pin, Odrzucono. Wracam do domu, wchodzę w bankowość internetową a karta jest czasowo zablokowana.
Odblokowałem, wróciłem do sklepu zapłaciłem.
Kolejny dzień? Powtórka z rozrywki, dokładnie taki sam schemat.
Jak wyłączyć takie Autoblokowanie się karty? Przy starej nie miałem nigdy takiego problemu.
Czekam na wytyczne, pozdrawiam.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2018 07:41
Re: Autoblokowanie się karty VISA
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Nasi specjaliści zajmujący się kartami wyjaśnią to dla Ciebie. Niestety przez naszą społeczność nie mam wglądu do naszych systemów i nie będę mógł tego sprawdzić. Możesz do nas również napisać przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość).
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość