18-06-2018 13:25
Witam,
czy w przypadku transakcji zbliżeniowych wykonanych kartą VISA zbliżeniowa nie ma powiadomień PUSH z aplikacji? Wykonałem kilka transakcji i nie było ani razu powiadomienia.
Płacąc za pomocą Mastercard w telefonie, powiadomienia są i to od razu po wykonaniu każdej transakcji.
19-06-2018 13:33
Prosimy sprawdź czy dla karty Visa Zbliżeniowa włączyłeś powiadomienia. Aby to sprawdzić, wybierz po zalogowaniu kolejno: dane i ustawienia, aplikacja mobilna, notyfikacje, powiadomienia PUSH - zarządzaj.
20-06-2018 09:16
Oczywiście mam włączone powiadomienia dla tej konkretnej karty, otrzymuję np. powiadomienia w przypadku kiedy transakcja jest wykonywana za pomocą czytnika, nie ma tylko powiadomień dokonując płatności zbliżeniowo.
Ponadto, jeżeli można , dlaczego transakcje zbliżeniowego wykonane kartą widoczne na koncie są dopiero po 2-3 dniach od wykonania?
21-06-2018 09:28
W ramach funkcjonalności zbliżeniowej może się zdarzyć, że transakcja odbędzie się w trybie offline. Są to głównie sytuacje w których terminal nie łączy się z bankiem aby potwierdzić transakcje. Chcemy aby transakcje kartami kredytowymi miały znaczącą akceptowalność a samo ich używanie było bardzo komfortowe. W momencie rozliczenia transakcji zaprezentujemy ją w historii.
Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, powiadomienie PUSH nie dotrze od razu tylko w momencie rozliczenia płatności.
21-06-2018 11:16
Nie jestem przekonany, iż to kwestia terminala, ponieważ dokonując transakcji zbliżeniowej w tym samym terminalu kartą wydaną przez inny bank, kwota jest widoczna od razu w historii tego danego banku.
Kwestia, którą poruszam dotyczy karty debetowej nie kredytowej.
Odnosząc się do ostatniej kwestii, która została przez Panią poruszona, powiadomień PUSH nie ma nawet w przypadku rozliczenia płatności zbliżeniowej po tych 2-3 dniach.
21-06-2018 11:20
Przy karcie debetowej odbywa się do podobnie. Niestety tą drogą nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. Prosimy, wyślij do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości - sprawdzimy to.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |