18-06-2018 13:25
Witam,
czy w przypadku transakcji zbliżeniowych wykonanych kartą VISA zbliżeniowa nie ma powiadomień PUSH z aplikacji? Wykonałem kilka transakcji i nie było ani razu powiadomienia.
Płacąc za pomocą Mastercard w telefonie, powiadomienia są i to od razu po wykonaniu każdej transakcji.
19-06-2018 13:33
Prosimy sprawdź czy dla karty Visa Zbliżeniowa włączyłeś powiadomienia. Aby to sprawdzić, wybierz po zalogowaniu kolejno: dane i ustawienia, aplikacja mobilna, notyfikacje, powiadomienia PUSH - zarządzaj.
20-06-2018 09:16
Oczywiście mam włączone powiadomienia dla tej konkretnej karty, otrzymuję np. powiadomienia w przypadku kiedy transakcja jest wykonywana za pomocą czytnika, nie ma tylko powiadomień dokonując płatności zbliżeniowo.
Ponadto, jeżeli można , dlaczego transakcje zbliżeniowego wykonane kartą widoczne na koncie są dopiero po 2-3 dniach od wykonania?
21-06-2018 09:28
W ramach funkcjonalności zbliżeniowej może się zdarzyć, że transakcja odbędzie się w trybie offline. Są to głównie sytuacje w których terminal nie łączy się z bankiem aby potwierdzić transakcje. Chcemy aby transakcje kartami kredytowymi miały znaczącą akceptowalność a samo ich używanie było bardzo komfortowe. W momencie rozliczenia transakcji zaprezentujemy ją w historii.
Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, powiadomienie PUSH nie dotrze od razu tylko w momencie rozliczenia płatności.
21-06-2018 11:16
Nie jestem przekonany, iż to kwestia terminala, ponieważ dokonując transakcji zbliżeniowej w tym samym terminalu kartą wydaną przez inny bank, kwota jest widoczna od razu w historii tego danego banku.
Kwestia, którą poruszam dotyczy karty debetowej nie kredytowej.
Odnosząc się do ostatniej kwestii, która została przez Panią poruszona, powiadomień PUSH nie ma nawet w przypadku rozliczenia płatności zbliżeniowej po tych 2-3 dniach.
21-06-2018 11:20
Przy karcie debetowej odbywa się do podobnie. Niestety tą drogą nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. Prosimy, wyślij do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości - sprawdzimy to.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |