06-09-2021 14:29
Witam, posiadałem kartę kredytową której nawet nie aktywowałem z limitem 20000 zł. Dnia 25 sierpnia złozyłem wypowiedzenie tej karty ze skutkiem natychmiastowym wysyłając pismo przez bankowość internetową. Następnego dnia dostałem wiadomość, że karta zostanie zamknięta w ciągu kilku dni na następny dzień już jej nie widziałem w bankowości internetowej. Dzisiaj pobrałem swój raport z BIK i karta ta wciąż w nim widnieje. Kiedy wpis ten zostanie usunięty? Wpływa on na moją zdolność kredytową.
07-09-2021 14:36
Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez czat w Moim ING lub telefonicznie.
Czat znajdziesz w Moim ING na dole strony po zalogowaniu się.
Infolinia jest czynna przez całą dobę, a numer kontaktowy to 32 357 00 69.
07-09-2021 15:54
Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas