06-09-2021 14:29
Witam, posiadałem kartę kredytową której nawet nie aktywowałem z limitem 20000 zł. Dnia 25 sierpnia złozyłem wypowiedzenie tej karty ze skutkiem natychmiastowym wysyłając pismo przez bankowość internetową. Następnego dnia dostałem wiadomość, że karta zostanie zamknięta w ciągu kilku dni na następny dzień już jej nie widziałem w bankowości internetowej. Dzisiaj pobrałem swój raport z BIK i karta ta wciąż w nim widnieje. Kiedy wpis ten zostanie usunięty? Wpływa on na moją zdolność kredytową.
07-09-2021 14:36
Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez czat w Moim ING lub telefonicznie.
Czat znajdziesz w Moim ING na dole strony po zalogowaniu się.
Infolinia jest czynna przez całą dobę, a numer kontaktowy to 32 357 00 69.
07-09-2021 15:54
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |