Odpowiedz

Transakcja ponad miesiąc temu - nie ma jej na koncie

Witam, 

Ponad 5 tygodni temu zrobiłem transakcję z firmą z USA, której podałem w bezpieczny sposób nr karty kredytowej (Visa) i jej dane. Firma ta informuje mnie, że obciążyła kartę. Wysłano mi z USA zamówiony towar, który już do mnie dotarł.

Jednak nadal nie widzę obciążenia, blokady - żadnego śladu transakcji, po zalogowaniu się do historii karty. Czy może to trwać tak długo?

Odpowiedz
0 Lajków
cavaliere
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
19-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 055 wyświetleń)

Re: Transakcja ponad miesiąc temu - nie ma jej na koncie

Jeżeli nadal nie widzisz tej transakcji na swojej karcie, będziemy potrzebowali to sprawdzić.
Na Społeczności nie mam wglądu do danych Twojej karty. Informację o transakcji możesz sprawdzić na kilka sposobów:
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość,
- telefonicznie: 32/ 357 00 12,
- w oddziale.
Skontaktuj się proszę z nami. Sprawdzimy to i wyjaśnimy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 995 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy