11-07-2018 11:25
Witam,
Ponad 5 tygodni temu zrobiłem transakcję z firmą z USA, której podałem w bezpieczny sposób nr karty kredytowej (Visa) i jej dane. Firma ta informuje mnie, że obciążyła kartę. Wysłano mi z USA zamówiony towar, który już do mnie dotarł.
Jednak nadal nie widzę obciążenia, blokady - żadnego śladu transakcji, po zalogowaniu się do historii karty. Czy może to trwać tak długo?
12-07-2018 08:41
Jeżeli nadal nie widzisz tej transakcji na swojej karcie, będziemy potrzebowali to sprawdzić.
Na Społeczności nie mam wglądu do danych Twojej karty. Informację o transakcji możesz sprawdzić na kilka sposobów:
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość,
- telefonicznie: 32/ 357 00 12,
- w oddziale.
Skontaktuj się proszę z nami. Sprawdzimy to i wyjaśnimy.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |