11-07-2018 11:25
Witam,
Ponad 5 tygodni temu zrobiłem transakcję z firmą z USA, której podałem w bezpieczny sposób nr karty kredytowej (Visa) i jej dane. Firma ta informuje mnie, że obciążyła kartę. Wysłano mi z USA zamówiony towar, który już do mnie dotarł.
Jednak nadal nie widzę obciążenia, blokady - żadnego śladu transakcji, po zalogowaniu się do historii karty. Czy może to trwać tak długo?
12-07-2018 08:41
Jeżeli nadal nie widzisz tej transakcji na swojej karcie, będziemy potrzebowali to sprawdzić.
Na Społeczności nie mam wglądu do danych Twojej karty. Informację o transakcji możesz sprawdzić na kilka sposobów:
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość,
- telefonicznie: 32/ 357 00 12,
- w oddziale.
Skontaktuj się proszę z nami. Sprawdzimy to i wyjaśnimy.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024