- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Transakcja ponad miesiąc temu - nie ma jej na koncie
11-07-2018 11:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Ponad 5 tygodni temu zrobiłem transakcję z firmą z USA, której podałem w bezpieczny sposób nr karty kredytowej (Visa) i jej dane. Firma ta informuje mnie, że obciążyła kartę. Wysłano mi z USA zamówiony towar, który już do mnie dotarł.
Jednak nadal nie widzę obciążenia, blokady - żadnego śladu transakcji, po zalogowaniu się do historii karty. Czy może to trwać tak długo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-07-2018 08:41
Re: Transakcja ponad miesiąc temu - nie ma jej na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli nadal nie widzisz tej transakcji na swojej karcie, będziemy potrzebowali to sprawdzić.
Na Społeczności nie mam wglądu do danych Twojej karty. Informację o transakcji możesz sprawdzić na kilka sposobów:
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość,
- telefonicznie: 32/ 357 00 12,
- w oddziale.
Skontaktuj się proszę z nami. Sprawdzimy to i wyjaśnimy.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość