Transakcja ponad miesiąc temu - nie ma jej na koncie
Witam,
Ponad 5 tygodni temu zrobiłem transakcję z firmą z USA, której podałem w bezpieczny sposób nr karty kredytowej (Visa) i jej dane. Firma ta informuje mnie, że obciążyła kartę. Wysłano mi z USA zamówiony towar, który już do mnie dotarł.
Jednak nadal nie widzę obciążenia, blokady - żadnego śladu transakcji, po zalogowaniu się do historii karty. Czy może to trwać tak długo?
Nie rozumiem dlaczego nie ma tego jeszcze w ING. Sądzę że bank zorientuje się po wściekłości klientów z urządzeniami Apple, że warto, i uruchomi Apple Pay w ciągu kilku tygodni.
Jaki jest sens umieszczania w aplikacji dla iPhone'a skrótu do funkcji "Mastercard w telefonie" skoro po kliknięciu dostajemy tylko informację, że jest ona dostępna tylko na urządzeniach z Androidem? Czy chodzi o zirytowanie klienta, by zmienił bank, czy o to, by zmienił telefon?