Odpowiedz

Termin ważności karty automatycznie wydłużony

Dzień dobry, 

Termin ważności karty debetowej mijał oryginalnie w lutym tego roku, ale wydłużył się automatycznie do lutego 2028. Myślałem, że standardową procedurą jest wysyłka nowej karty. Czy to oznacza, że nie potrzebuję nowej karty i nic nie muszę robić? 

Odpowiedz
0 Lajków
mtsz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-02-2023
Wiadomość 1 z 4 (19 543 wyświetleń)

Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

W miejsce karty tracącej ważność wysyłamy nową. Wysyłamy ją na Twój adres do korespondencji listem zwykłym, który podałeś w banku.
Niebawem karta powinna być u Ciebie. Jeżeli na obecnej karcie masz miesiąc luty, jest ona ważna do końca miesiąca.
Więcej informacji w tej sprawie oraz poprawność adresu możemy dla Ciebie sprawdzić, jak napiszesz do nas na czacie w Moim ING. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (19 477 wyświetleń)

Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

Dziękuję za odpowiedź. Miałem na myśli, że w w aplikacji termin ważności figuruje jako luty 2028, a na karcie jest luty 2023.

Odpowiedz
0 Lajków
mtsz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-02-2023
Wiadomość 3 z 4 (19 337 wyświetleń)

Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

Tak, w bankowości podajemy już nowy termin ważności. Dopóki nie dojdzie do Ciebie nowa karta, to możesz korzystać do końca lutego z obecnej 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (19 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy