13-02-2023 14:32
Dzień dobry,
Termin ważności karty debetowej mijał oryginalnie w lutym tego roku, ale wydłużył się automatycznie do lutego 2028. Myślałem, że standardową procedurą jest wysyłka nowej karty. Czy to oznacza, że nie potrzebuję nowej karty i nic nie muszę robić?
14-02-2023 14:44
W miejsce karty tracącej ważność wysyłamy nową. Wysyłamy ją na Twój adres do korespondencji listem zwykłym, który podałeś w banku.
Niebawem karta powinna być u Ciebie. Jeżeli na obecnej karcie masz miesiąc luty, jest ona ważna do końca miesiąca.
Więcej informacji w tej sprawie oraz poprawność adresu możemy dla Ciebie sprawdzić, jak napiszesz do nas na czacie w Moim ING.
18-02-2023 06:30
Dziękuję za odpowiedź. Miałem na myśli, że w w aplikacji termin ważności figuruje jako luty 2028, a na karcie jest luty 2023.
18-02-2023 11:17
Tak, w bankowości podajemy już nowy termin ważności. Dopóki nie dojdzie do Ciebie nowa karta, to możesz korzystać do końca lutego z obecnej
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024