Odpowiedz

Termin ważności karty automatycznie wydłużony

Dzień dobry, 

Termin ważności karty debetowej mijał oryginalnie w lutym tego roku, ale wydłużył się automatycznie do lutego 2028. Myślałem, że standardową procedurą jest wysyłka nowej karty. Czy to oznacza, że nie potrzebuję nowej karty i nic nie muszę robić? 

Odpowiedz
0 Lajków
mtsz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-02-2023
Wiadomość 1 z 4 (11 517 wyświetleń)

Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

W miejsce karty tracącej ważność wysyłamy nową. Wysyłamy ją na Twój adres do korespondencji listem zwykłym, który podałeś w banku.
Niebawem karta powinna być u Ciebie. Jeżeli na obecnej karcie masz miesiąc luty, jest ona ważna do końca miesiąca.
Więcej informacji w tej sprawie oraz poprawność adresu możemy dla Ciebie sprawdzić, jak napiszesz do nas na czacie w Moim ING. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 451 wyświetleń)

Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

Dziękuję za odpowiedź. Miałem na myśli, że w w aplikacji termin ważności figuruje jako luty 2028, a na karcie jest luty 2023.

Odpowiedz
0 Lajków
mtsz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-02-2023
Wiadomość 3 z 4 (11 311 wyświetleń)

Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

Tak, w bankowości podajemy już nowy termin ważności. Dopóki nie dojdzie do Ciebie nowa karta, to możesz korzystać do końca lutego z obecnej 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 270 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy