30-10-2016 18:45
Witam!
W sierpniu br. udałem się do Oddziału Banku ING celem dopełnienia formalności związanych z wypowiedzeniem umowy o kartę kredytową. Doradca sporządził Dyspozycję zamknięcia karty za 1-miesięczym okresem wypowiedzenia oraz zniszczył przy mnie kartę.
Na chwilę obecną karta jest ciągle widoczna na Moje ING a status karty na to zamknięta. Okres wypowiedzenia minął we wrześniu.
Jednak wystawiane są w dalszym ciągu wyciągi (na kwotę 0,00 zł).
Czy to normalne, że po wypowiedzeniu umowy nadal jest widoczna karta w bankowości elektronicznej i wystawiane są wyciągi? Może ktoś z Was wypowie się jak było w Waszym przypadku? A może nie zostały dopełnione wszystkie formalności w mojej sprawie???
Chciałbym nadmienić, iż kontaktowałem się z Infolinią. Konsultantka na początku rozmowy nie była pewna co do zaistniałej sytuacji, po czym dopytała się jakiegoś specjalisty i oznajmiła mi, że taka sytuacja jak moja może trwać do kilku miesięcy, karta może być widoczna w systemie nawet do pół roku a wyciągi będą dalej wystawiane na zerowe kwoty.
31-10-2016 19:10
Karta kredytowa w bankowości internetowej jest widoczna do 100 dni po złożeniu dyspozycji zamknięcia/zastrzeżenia karty.
21-03-2020 00:09
21-03-2020 20:34
Witaj,
kartę kredytową zamkniesz osobiście w naszym oddziale. Otrzymasz dokument, który potwierdza dyspozycję jej zamknięcia.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty kredytowej nie rozwiązuje umowy.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |