Odpowiedz

Rezygnacja z karty kredytowej

Witam!

W sierpniu br. udałem się do Oddziału Banku ING celem dopełnienia formalności związanych z wypowiedzeniem umowy o kartę kredytową. Doradca sporządził Dyspozycję zamknięcia karty za 1-miesięczym okresem wypowiedzenia oraz zniszczył przy mnie kartę.

Na chwilę obecną karta jest ciągle widoczna na Moje ING a status karty na to zamknięta. Okres wypowiedzenia minął we wrześniu. 

Jednak wystawiane są w dalszym ciągu wyciągi (na kwotę 0,00 zł).

 

Czy to normalne, że po wypowiedzeniu umowy nadal jest widoczna karta w bankowości elektronicznej i wystawiane są wyciągi? Może ktoś z Was wypowie się jak było w Waszym przypadku? A może nie zostały dopełnione wszystkie formalności w mojej sprawie???

 

Chciałbym nadmienić, iż kontaktowałem się z Infolinią. Konsultantka na początku rozmowy nie była pewna co do zaistniałej sytuacji, po czym dopytała się jakiegoś specjalisty i oznajmiła mi, że taka sytuacja jak moja może trwać do kilku miesięcy, karta może być widoczna w systemie nawet do pół roku a wyciągi będą dalej wystawiane na zerowe kwoty.

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariusz-c
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (12 269 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z karty kredytowej

Karta kredytowa w bankowości internetowej jest widoczna do 100 dni po złożeniu dyspozycji zamknięcia/zastrzeżenia karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 207 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z karty kredytowej

Witam,
Czy po złożeniu wypowiedzenia karty kredytowej jest możliwość otrzymania zaświadczenia o zamknięciu/ zastrzeżeniu karty/zniszczeniu? ( Potrzebne no uzyskania kredytu hipotecznego w innym banku)
Odpowiedz
0 Lajków
Szabubaba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 988 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty kredytowej

Witaj,
kartę kredytową zamkniesz osobiście w naszym oddziale. Otrzymasz dokument, który potwierdza dyspozycję jej zamknięcia.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty kredytowej nie rozwiązuje umowy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 945 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy