Odpowiedz

Rezygnacja z karty kredytowej

Witam!

W sierpniu br. udałem się do Oddziału Banku ING celem dopełnienia formalności związanych z wypowiedzeniem umowy o kartę kredytową. Doradca sporządził Dyspozycję zamknięcia karty za 1-miesięczym okresem wypowiedzenia oraz zniszczył przy mnie kartę.

Na chwilę obecną karta jest ciągle widoczna na Moje ING a status karty na to zamknięta. Okres wypowiedzenia minął we wrześniu. 

Jednak wystawiane są w dalszym ciągu wyciągi (na kwotę 0,00 zł).

 

Czy to normalne, że po wypowiedzeniu umowy nadal jest widoczna karta w bankowości elektronicznej i wystawiane są wyciągi? Może ktoś z Was wypowie się jak było w Waszym przypadku? A może nie zostały dopełnione wszystkie formalności w mojej sprawie???

 

Chciałbym nadmienić, iż kontaktowałem się z Infolinią. Konsultantka na początku rozmowy nie była pewna co do zaistniałej sytuacji, po czym dopytała się jakiegoś specjalisty i oznajmiła mi, że taka sytuacja jak moja może trwać do kilku miesięcy, karta może być widoczna w systemie nawet do pół roku a wyciągi będą dalej wystawiane na zerowe kwoty.

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariusz-c
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (11 333 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z karty kredytowej

Karta kredytowa w bankowości internetowej jest widoczna do 100 dni po złożeniu dyspozycji zamknięcia/zastrzeżenia karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 271 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z karty kredytowej

Witam,
Czy po złożeniu wypowiedzenia karty kredytowej jest możliwość otrzymania zaświadczenia o zamknięciu/ zastrzeżeniu karty/zniszczeniu? ( Potrzebne no uzyskania kredytu hipotecznego w innym banku)
Odpowiedz
0 Lajków
Szabubaba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 052 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty kredytowej

Witaj,
kartę kredytową zamkniesz osobiście w naszym oddziale. Otrzymasz dokument, który potwierdza dyspozycję jej zamknięcia.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty kredytowej nie rozwiązuje umowy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy