Odpowiedz

Rezygnacja z karty kredytowej

Witam!

W sierpniu br. udałem się do Oddziału Banku ING celem dopełnienia formalności związanych z wypowiedzeniem umowy o kartę kredytową. Doradca sporządził Dyspozycję zamknięcia karty za 1-miesięczym okresem wypowiedzenia oraz zniszczył przy mnie kartę.

Na chwilę obecną karta jest ciągle widoczna na Moje ING a status karty na to zamknięta. Okres wypowiedzenia minął we wrześniu. 

Jednak wystawiane są w dalszym ciągu wyciągi (na kwotę 0,00 zł).

 

Czy to normalne, że po wypowiedzeniu umowy nadal jest widoczna karta w bankowości elektronicznej i wystawiane są wyciągi? Może ktoś z Was wypowie się jak było w Waszym przypadku? A może nie zostały dopełnione wszystkie formalności w mojej sprawie???

 

Chciałbym nadmienić, iż kontaktowałem się z Infolinią. Konsultantka na początku rozmowy nie była pewna co do zaistniałej sytuacji, po czym dopytała się jakiegoś specjalisty i oznajmiła mi, że taka sytuacja jak moja może trwać do kilku miesięcy, karta może być widoczna w systemie nawet do pół roku a wyciągi będą dalej wystawiane na zerowe kwoty.

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariusz-c
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (11 642 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z karty kredytowej

Karta kredytowa w bankowości internetowej jest widoczna do 100 dni po złożeniu dyspozycji zamknięcia/zastrzeżenia karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 580 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z karty kredytowej

Witam,
Czy po złożeniu wypowiedzenia karty kredytowej jest możliwość otrzymania zaświadczenia o zamknięciu/ zastrzeżeniu karty/zniszczeniu? ( Potrzebne no uzyskania kredytu hipotecznego w innym banku)
Odpowiedz
0 Lajków
Szabubaba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 361 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty kredytowej

Witaj,
kartę kredytową zamkniesz osobiście w naszym oddziale. Otrzymasz dokument, który potwierdza dyspozycję jej zamknięcia.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty kredytowej nie rozwiązuje umowy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 318 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Witam, w dniu dzisiejszym 26.04.2025 chciałem wypłacić pieniądze z konta żony. Bankomat strasznie długo "myślał" po czym oddał kartę i wyskoczył komunikat o błędzie i kontakcie z infolinia. Zadzwoniłe...

26-04-2025
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy