Odpowiedz

Rezygnacja z karty Moja Karta

Jestem posiadaczem karty z moim wizerunkiem z której chcę zrezygnować na rzecz standardowej karty.

Po wizycie w oddziale moja karta została zastrzeżona a po ośmiu dniach otrzymałem nową kartą - znowu z moim wizerunkiem.

W jaki sposób mogę otrzymać kartę standardową?

Odpowiedz
0 Lajków
Vincent_Bouvie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 222 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty Moja Karta

W tej sytuacja zapraszam Cię do naszego oddziału aby zamknąć kartę i zamówić nową. Przekaż proszę specjaliście w oddziale informację, że zależy Ci na karcie ze standardowym wizerunkiem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 183 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy