Odpowiedz

Zwrot środków na zamkniętą kartę

Witam.

Konto i karta zostały zamknięte w momencie zwrotu pieniądze ze sklepu internetowego.

Jezeli zwrotie nie został odrzucony i nie dotarł do nadawcy, czy moze bank znalezc ten prelew zgodnie z numerem ARN?

 

* In credit card transactions, the ARN is a unique number assigned to a transaction when it goes from the merchant's bank (acquiring Bank) through to the card scheme at the cardholder's bank (Issuer). The ARN can be used to track a payment orrefund.

 

Mam pisemna odpowiedź ze sklepu internetowego i z systemu płatności, że pieniądze zostały wysłane i nie wróciły.

Odpowiedz
0 Lajków
chernigov
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-05-2018
Wiadomość 1 z 5 (9 549 wyświetleń)

Re: Zwrot środków na zamkniętą kartę

Jeśli zwrot został zrobiony na zamkniętą kartę i konto, pieniądze zwrócimy do nadawcy. W tej sytuacji sklep musi skontaktować się ze swoim bankiem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 5 (9 408 wyświetleń)

Re: Zwrot środków na zamkniętą kartę

Napisałem, że pieniądze nie wróciły. Zadałem pytanie, na które nie odpowiedziałeś.
Mam pisemna odpowiedź ze sklepu internetowego i z systemu płatności, że pieniądze zostały wysłane i nie wróciły.

Czy moze ING bank znalezc ten prelew zgodnie z numerem ARN?

Odpowiedz
0 Lajków
chernigov
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-05-2018
Wiadomość 3 z 5 (9 394 wyświetleń)

Re: Zwrot środków na zamkniętą kartę

chernigov Możemy prześledzić informację o zwrocie. 
W tym celu potrzebujemy dodatkowych danych, tj.:
- imię i nazwisko,
- 4 pierwsze i 4 ostatnie cyfry karty,
- numer ARN,
- kwota zwrotu,
- nadawca zwrotu.

Abyśmy mogli to sprawdzić, wyślij do nas wiadomość w Moim ING.
Gdy nie masz już dostępu do usługi, skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną - 32 357 00 62.
Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 19:00.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 5 (9 333 wyświetleń)

Re: Zwrot środków na zamkniętą kartę

Dziękuję. Już wysłałem oficjalny list ze wszystkimi danymi do centralnego oddziału banku.

Odpowiedz
0 Lajków
chernigov
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-05-2018
Wiadomość 5 z 5 (9 294 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy