21-08-2018 07:25
Jestem posiadaczem karty z moim wizerunkiem z której chcę zrezygnować na rzecz standardowej karty.
Po wizycie w oddziale moja karta została zastrzeżona a po ośmiu dniach otrzymałem nową kartą - znowu z moim wizerunkiem.
W jaki sposób mogę otrzymać kartę standardową?
22-08-2018 08:14
W tej sytuacja zapraszam Cię do naszego oddziału aby zamknąć kartę i zamówić nową. Przekaż proszę specjaliście w oddziale informację, że zależy Ci na karcie ze standardowym wizerunkiem.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024