Odpowiedz

Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]
Witam tutaj poraz pierwszy .
Mam kilka pytań a mianowicie sprawa wygląda tak
Wybieram pieniądze w sklepie Lewiatan cashbackiem bez problemu ,parę dni potem idę do innego Lewiatana pani ledwo wkłada kartę transakcja anulowana -mysle,zdarza się..nie wybieram pieniędzy ,a za zakupy place zbliżeniowo bez problemu.
Dziś-jeden sklep Jubilatka -przykładam kartę jak by jej nie było -mowie dobra na pin-odrazu anulowane,już zły burak zakupy na dwie stówy a w portfelu 10zl..
Myślę podjadę do innego sklepu sprawdzić -dalej sytuacja jak wyżej..że po drodze miałem bankomat-wkladam kartę i bankomat mi wypłaca ..więc co jest grane ktoś mi wytłumaczy ?
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 913 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Proszę napisz do nas w tej sprawie przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu na pierwszym ekranie po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 864 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Zamówiłem nową kartę.
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 748 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]

Ok, dziękujemy za informację Emotikon: Szczęśliwy  To powinno rozwiązać Twój problem z płatnościami. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 745 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy