Odpowiedz

Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]
Witam tutaj poraz pierwszy .
Mam kilka pytań a mianowicie sprawa wygląda tak
Wybieram pieniądze w sklepie Lewiatan cashbackiem bez problemu ,parę dni potem idę do innego Lewiatana pani ledwo wkłada kartę transakcja anulowana -mysle,zdarza się..nie wybieram pieniędzy ,a za zakupy place zbliżeniowo bez problemu.
Dziś-jeden sklep Jubilatka -przykładam kartę jak by jej nie było -mowie dobra na pin-odrazu anulowane,już zły burak zakupy na dwie stówy a w portfelu 10zl..
Myślę podjadę do innego sklepu sprawdzić -dalej sytuacja jak wyżej..że po drodze miałem bankomat-wkladam kartę i bankomat mi wypłaca ..więc co jest grane ktoś mi wytłumaczy ?
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 915 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Proszę napisz do nas w tej sprawie przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu na pierwszym ekranie po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 866 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Zamówiłem nową kartę.
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 750 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]

Ok, dziękujemy za informację Emotikon: Szczęśliwy  To powinno rozwiązać Twój problem z płatnościami. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy