Odpowiedz

Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]
Witam tutaj poraz pierwszy .
Mam kilka pytań a mianowicie sprawa wygląda tak
Wybieram pieniądze w sklepie Lewiatan cashbackiem bez problemu ,parę dni potem idę do innego Lewiatana pani ledwo wkłada kartę transakcja anulowana -mysle,zdarza się..nie wybieram pieniędzy ,a za zakupy place zbliżeniowo bez problemu.
Dziś-jeden sklep Jubilatka -przykładam kartę jak by jej nie było -mowie dobra na pin-odrazu anulowane,już zły burak zakupy na dwie stówy a w portfelu 10zl..
Myślę podjadę do innego sklepu sprawdzić -dalej sytuacja jak wyżej..że po drodze miałem bankomat-wkladam kartę i bankomat mi wypłaca ..więc co jest grane ktoś mi wytłumaczy ?
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 706 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Proszę napisz do nas w tej sprawie przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu na pierwszym ekranie po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 657 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Zamówiłem nową kartę.
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 541 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]

Ok, dziękujemy za informację Emotikon: Szczęśliwy  To powinno rozwiązać Twój problem z płatnościami. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 538 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy