25-11-2018 13:54
26-11-2018 12:47
Do konta walutowego możesz zamówić Mastercard w euro. Pobieramy za nią opłatę 1,50 zł miesięcznie. Kartę zamówisz w Moim ING (Moje finanse > ROR w walucie > Zamów kartę) lub w dowolnym oddziale banku. Więcej informacji na temat opłat i funkcji karty znajdziesz na naszej stronie internetowej.
26-11-2018 20:15
27-11-2018 22:10 | Edytowano: 27-11-2018 22:14
Gdy zlecasz płatność na stronie danego sklepu zawsze zapoznaj się z jego regulaminem.
W nim może być informacja, że zgadzasz się na pobieranie dodatkowych opłat (tak zwane subskrypcje).
Jeżeli na koncie pojawiłaby się płatność kartą, której nie zlecałeś - zastrzegasz ją i zgłaszasz reklamację.
Kartę możesz zastrzec na naszej całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12 lub przez usługę Moje ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo.
Reklamację możesz złożyć telefonicznie, przez Moje ING - zakładka Wiadomości lub w oddziale.
Pamiętaj, że karta ma osobny limit na płatności w internecie - możesz nim swobodnie zarządzać internetowo - gdy klikniesz na swoją kartę - opcja Limity transakcyjne.
Co do drugiego pytania - zapraszam Cię na nasz Blog - znajdziesz tam wiele ciekawych informacji na temat płatności internetowych
29-11-2018 20:31
Dziękuję bardzo za odpowiedź !
Chciałbym jeszcze uzupełnić wiedzę w jednej kwestii dotyczącej płatności i już kończę męczyć Czy jeżeli wykonało się przelew przez serwis płatniczy, co nie wymagało podania numeru karty płatniczej, a jedynie zalogowania się na konto i wykonanie przelewu z rachunku to w wypadku gdyby dany podmiot zaczął pobierać pieniądze też wystarczyłoby zastrzec jedynie kartę ?
Dziękuję bardzo za poświęcony mi czas.
Pozdrawiam,
Mateusz
30-11-2018 17:16
Wykonanie płatności przez serwis płatniczy bez podania danych karty nie spowoduje wyrażenia zgody na żadną subskrypcję. Jest to po prostu zwykły przelew bezpośredni Dodam, że taki przelew bezpośredni w żaden sposób nie wiąże się z kartą płatniczą do konta
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024