25-11-2018 13:54
26-11-2018 12:47
Do konta walutowego możesz zamówić Mastercard w euro. Pobieramy za nią opłatę 1,50 zł miesięcznie. Kartę zamówisz w Moim ING (Moje finanse > ROR w walucie > Zamów kartę) lub w dowolnym oddziale banku. Więcej informacji na temat opłat i funkcji karty znajdziesz na naszej stronie internetowej.
26-11-2018 20:15
27-11-2018 22:10 | Edytowano: 27-11-2018 22:14
Gdy zlecasz płatność na stronie danego sklepu zawsze zapoznaj się z jego regulaminem.
W nim może być informacja, że zgadzasz się na pobieranie dodatkowych opłat (tak zwane subskrypcje).
Jeżeli na koncie pojawiłaby się płatność kartą, której nie zlecałeś - zastrzegasz ją i zgłaszasz reklamację.
Kartę możesz zastrzec na naszej całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12 lub przez usługę Moje ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo.
Reklamację możesz złożyć telefonicznie, przez Moje ING - zakładka Wiadomości lub w oddziale.
Pamiętaj, że karta ma osobny limit na płatności w internecie - możesz nim swobodnie zarządzać internetowo - gdy klikniesz na swoją kartę - opcja Limity transakcyjne.
Co do drugiego pytania - zapraszam Cię na nasz Blog - znajdziesz tam wiele ciekawych informacji na temat płatności internetowych ![]()
29-11-2018 20:31
Dziękuję bardzo za odpowiedź
!
Chciałbym jeszcze uzupełnić wiedzę w jednej kwestii dotyczącej płatności i już kończę męczyć
Czy jeżeli wykonało się przelew przez serwis płatniczy, co nie wymagało podania numeru karty płatniczej, a jedynie zalogowania się na konto i wykonanie przelewu z rachunku to w wypadku gdyby dany podmiot zaczął pobierać pieniądze też wystarczyłoby zastrzec jedynie kartę ?
Dziękuję bardzo za poświęcony mi czas.
Pozdrawiam,
Mateusz
30-11-2018 17:16
Wykonanie płatności przez serwis płatniczy bez podania danych karty nie spowoduje wyrażenia zgody na żadną subskrypcję. Jest to po prostu zwykły przelew bezpośredni
Dodam, że taki przelew bezpośredni w żaden sposób nie wiąże się z kartą płatniczą do konta ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |