Odpowiedz

Karta do konta walutowego

Witam,

Posiadam standardową kartę do rozliczeń na ROR-y w PLN i Euro, która jest przypisana do obu rachunków. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość wytworzenia osobnej karty do rachunku walutowego. Najogólniej zależałoby mi na tym aby jedna karta była przypisana do rachunku złotówkowego, a druga do rachunku walutowego, tak aby te rachunki nie były ze sobą powiązane. Chodzi tu o wykluczenia pobierania pieniedzy z konta walutowego przez inne podmioty. Mam zamiar w przyszłości robić zakupy w internecie na zagranicznych portalach i naczytałem się o różnych sposobach na pobieranie oplat z konta bez wiedzy właściciela Emotikon: Szczęśliwy.

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszW
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-11-2018
Wiadomość 1 z 6 (5 542 wyświetleń)

Re: Karta do konta walutowego

Do konta walutowego możesz zamówić Mastercard w euro. Pobieramy za nią opłatę 1,50 zł miesięcznie. Kartę zamówisz w Moim ING (Moje finanse > ROR w walucie > Zamów kartę) lub w dowolnym oddziale banku. Więcej informacji na temat opłat i funkcji karty znajdziesz na naszej stronie internetowej



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (5 481 wyświetleń)

Re: Karta do konta walutowego

Dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Mam jeszcze pytania:
1. Czy płacąc przez serwisy płatnicze typu Tpay, PayU, DotPay itp. (niezależnie czy z konta złotówkowego lub walutowego) istnieje możliwość, żeby podmiot, któremu przez taki serwis się płaciło miał możliwość pobierania z konta jakichś kwot ? Jeżeli tak to jak sie ustrzec przed takim procederem ? W takiej sytuacji należałoby zastrzec kartę, zmienić hasło lub coś zrobić coś innego ?

2. Czy bezpieczne jest płacenie przez internet poprzez podanie numeru karty płatniczej ?

Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszW
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-11-2018
Wiadomość 3 z 6 (5 453 wyświetleń)

Re: Karta do konta walutowego

[ Edytowane ]

Gdy zlecasz płatność na stronie danego sklepu zawsze zapoznaj się z jego regulaminem.
W nim może być informacja, że zgadzasz się na pobieranie dodatkowych opłat (tak zwane subskrypcje).
Jeżeli na koncie pojawiłaby się płatność kartą, której nie zlecałeś - zastrzegasz ją i zgłaszasz reklamację.
Kartę możesz zastrzec na naszej całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12 lub przez usługę Moje ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo.
Reklamację możesz złożyć telefonicznie, przez Moje ING - zakładka Wiadomości lub w oddziale.
Pamiętaj, że karta ma osobny limit na płatności w internecie - możesz nim swobodnie zarządzać internetowo - gdy klikniesz na swoją kartę - opcja Limity transakcyjne.
Co do drugiego pytania - zapraszam Cię na nasz Blog - znajdziesz tam wiele ciekawych informacji na temat płatności internetowych Emotikon: Szczęśliwy


*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 6 (5 374 wyświetleń)

Re: Karta do konta walutowego

Dziękuję bardzo za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy !

 

Chciałbym jeszcze uzupełnić wiedzę w jednej kwestii dotyczącej płatności i już kończę męczyć Emotikon: Mrugający Czy jeżeli wykonało się przelew przez serwis płatniczy, co nie wymagało podania numeru karty płatniczej, a jedynie zalogowania się na konto i wykonanie przelewu z rachunku to w wypadku gdyby dany podmiot zaczął pobierać pieniądze też wystarczyłoby zastrzec jedynie kartę ? 

 

Dziękuję bardzo za poświęcony mi czas.

 

Pozdrawiam,

Mateusz

Odpowiedz
0 Lajków
MateuszW
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-11-2018
Wiadomość 5 z 6 (5 267 wyświetleń)

Re: Karta do konta walutowego

Wykonanie płatności przez serwis płatniczy bez podania danych karty nie spowoduje wyrażenia zgody na żadną subskrypcję. Jest to po prostu zwykły przelew bezpośredni Emotikon: Szczęśliwy Dodam, że taki przelew bezpośredni w żaden sposób nie wiąże się z kartą płatniczą do konta Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (5 180 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy