08-11-2020 13:39
Cześć!
Mam problem z dodaniem karty w ApplePay w MacBook Air 2020. Klikając dodaj kartę, od razu zaciąga mi się karta, którą używam do płatności telefonem, muszę jedynie wpisać kod zabezpieczający znajdujący się na odwrocie karty. Wpisuję kod, zatwierdzam warunki umowy, po czym pojawia mi się komunikat "Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z wystawcą karty, aby uzyskać więcej informacji". Wystawcą karty jest ING, do którego dzwoniłam, Pani średnio potrafiła mi pomóc, ale powiedziała, że po potwierdzeniu warunków powinien mi przyjść sms potwierdzający - nic takiego nie mam.
Operację dodania karty próbowałam wielokrotnie, za każdym razem jest to samo. Może ktoś miał taką sytuację i ją rozwiązał? Byłabym wdzięczna za każdą propozycję rozwiązania problemu.
Dodam (może to ważne), że na iPhone ta karta bezproblemowo działa i normalnie nią płacę.
08-11-2020 22:58
Obsługa banku nie pomoże w tym zakresie, jest on zbyt szeroki.
- sprawdź czy Twój region oraz język jest ustawiony na Polska (ustawienia systemu)
- sprawdź czy masz aktualna wersje systemu i pobrane aktualizacje
09-11-2020 08:25
09-11-2020 14:00
Proponuje jeszcze sprawdzić w moim ING, czy w opcjach konkretnej karty i jej opcji Apple Pay widnieje już twoje urządzenie, na które wcześniej dodawałaś kartę (mam na myśli Macbooka)
Jeżeli urządzenie znajduje się na liście, proszę usuń i wykonaj próbę dodania karty na urządzeniu.
09-11-2020 14:26
W opcjach karty (zarówno w aplikacji w telefonie, jak i przez komputer) nie ma takiego czegoś jak podłączone urządzenia. Mam tylko opcję "usuń kartę z tego urządzenia" tj. z telefonu.
Dzwoniłam dziś do ING i konsultant mi powiedział, że po potwierdzeniu warunków umowy (przy dodawaniu karty w MacBook) powinien przyjść kod weryfikacyjny - nic takiego się nie dzieje.
09-11-2020 14:40
Proponuje jeszcze telefon do Apple Support.
800 4411875
09-11-2020 15:03
Tam chyba nieczynne :/ Bo dzwonię już 3 raz i czekam kolejne 17 minut i mam już pełną listę przebojów.
Systemy elektroniczne są na tyle złożone, że to nie powinno dziwić. Szczególnie dotyczy to posiadaczy kont, na których jest bardzo dużo transakcji - każdą pozycję trzeba zawsze dobrze sprawdzić. Coraz
... 21-01-2021Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te tr
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |