08-11-2020 13:39
Cześć!
Mam problem z dodaniem karty w ApplePay w MacBook Air 2020. Klikając dodaj kartę, od razu zaciąga mi się karta, którą używam do płatności telefonem, muszę jedynie wpisać kod zabezpieczający znajdujący się na odwrocie karty. Wpisuję kod, zatwierdzam warunki umowy, po czym pojawia mi się komunikat "Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z wystawcą karty, aby uzyskać więcej informacji". Wystawcą karty jest ING, do którego dzwoniłam, Pani średnio potrafiła mi pomóc, ale powiedziała, że po potwierdzeniu warunków powinien mi przyjść sms potwierdzający - nic takiego nie mam.
Operację dodania karty próbowałam wielokrotnie, za każdym razem jest to samo. Może ktoś miał taką sytuację i ją rozwiązał? Byłabym wdzięczna za każdą propozycję rozwiązania problemu.
Dodam (może to ważne), że na iPhone ta karta bezproblemowo działa i normalnie nią płacę.
08-11-2020 22:58
Obsługa banku nie pomoże w tym zakresie, jest on zbyt szeroki.
- sprawdź czy Twój region oraz język jest ustawiony na Polska (ustawienia systemu)
- sprawdź czy masz aktualna wersje systemu i pobrane aktualizacje
09-11-2020 08:25
09-11-2020 14:00
Proponuje jeszcze sprawdzić w moim ING, czy w opcjach konkretnej karty i jej opcji Apple Pay widnieje już twoje urządzenie, na które wcześniej dodawałaś kartę (mam na myśli Macbooka)
Jeżeli urządzenie znajduje się na liście, proszę usuń i wykonaj próbę dodania karty na urządzeniu.
09-11-2020 14:26
W opcjach karty (zarówno w aplikacji w telefonie, jak i przez komputer) nie ma takiego czegoś jak podłączone urządzenia. Mam tylko opcję "usuń kartę z tego urządzenia" tj. z telefonu.
Dzwoniłam dziś do ING i konsultant mi powiedział, że po potwierdzeniu warunków umowy (przy dodawaniu karty w MacBook) powinien przyjść kod weryfikacyjny - nic takiego się nie dzieje.
09-11-2020 14:40
Proponuje jeszcze telefon do Apple Support.
800 4411875
09-11-2020 15:03
Tam chyba nieczynne :/ Bo dzwonię już 3 raz i czekam kolejne 17 minut i mam już pełną listę przebojów.
28-10-2021 22:49 | Edytowano: 28-10-2021 22:50
Problem nie pojawia się w przypadku karty Revolut i mBank. Próbowałem już dodać kartę Visa z ING i PKO BP – bezskutecznie. Kontaktowałem się ze wsparciem Apple, jednak nic to nie dało. Uważam, że sprawa związana jest z samą kartą – komunikat wyświetlany przy nieudanym dodaniu karty, to informacja, aby skontaktować się dostawcą karty, więc coś musi być na rzeczy. Kilku moich znajomych ma również problemy z dodaniem kart ING do płatności na Macbooku-u. Zgłosiłem sprawę już do PKO, a jutro zgłoszę problem do ING.
30-10-2021 10:34 | Edytowano: 30-10-2021 10:39
Dzień Dobry!
Nie będę zakładał nowego wątku.
U mnie pojawia się dokładnie ten sam problem z tym samym komputerem.
M1 Mackbook Air 2020 z Touch ID, po próbie dodanie karty do Wallet, która już działa na iphonie 12 oraz Ipadzie pro 2020, pojawia się komunikat, że nie można dodać karty.
Na infolinii powiedzieli, żeby zgłosić reklamację.
Po zgłoszeniu reklamacji do ING dostałem informację, że mam się upewnić czy napewno używam komputera z Touch ID.....
Karta Visa, jak powyżej. System aktualny, nowy Monterey, ale ten sam problem miałem na ostatniej wersji BigSur.
Macie Państwo jakieś pomysły?
30-10-2021 20:24
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |