Odpowiedz

Problem z aktywacją karty

Cześć,
czy ktoś jeszcze ma problem z aktywacją karty? Nie da się jej aktywować mimo prób z telefonu i komputera. Od tygodnia próbuję to zrobić i za każdym razem nic. Na infolinii powiedziano mi, że specjaliści pracują nad problemem. Szkoda, że problem trwa już kilka dni. Jeśli macie taki problem, to może Wam powiedziano coś przydatnego na infolinii? Bo ja już nie mam sił do tego banku.
Odpowiedz
0 Lajków
wikaaa2k_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (8 347 wyświetleń)

Re: Problem z aktywacją karty

@wikaaa2k_ Proszę, spróbuj zalogować się do Mojego ING poprzez przeglądarkę internetową- na stronie ing.pl loginem i hasłem. Jeśli tam by Ci się nie udało, zadzwoń, proszę pod numer 32 357 00 12. Aktywujemy ją telefonicznie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (8 316 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywacją karty

Też mam problem z aktywacją karty. Kilka razy ją aktywowałem w Moim ING, wciąż jednak widnieje jako nieaktywna. Działa jednak bez problemu w sklepie z wybranym przeze mnie PIN-em Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
ChrisPL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
03-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (8 221 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy