Odpowiedz

Moja Karta ING - odnowienie

Posiadam Moją Kartę ING do konta Direct. Karta niedługo straci swą ważność, w związku z tym mam pytanie, w jaki sposób należy w systemie dokonać jej "odnowienia" z jednoczesną zmianą wizerunku? Czy trzeba ją odpowiednio wcześniej zastrzec a następnie złożyć wniosek o wydanie nowej? Czy są jakieś terminy?

Odpowiedz
0 Lajków
chantiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-04-2016
Wiadomość 1 z 6 (12 669 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

[ Edytowane ]

W usłudze ING BankOnLine jest możliwość zmiany wizerunku na karcie przed utratą ważności obecnej. Można to zrobić po kliknięciu w ikonę Karty, a następnie Zmień wizerunek karty. Zmiana wizerunku na karcie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji kosztuje 15 zł.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 610 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Czy zmiana wizerunku w ten sposób automatycznie przedłuży ważność karty?
chantiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-04-2016
Wiadomość 3 z 6 (12 579 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Tak, ponieważ otrzymasz nową kartę (z nowym wizerunkiem) z nowym terminem ważności.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (12 546 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Złożyłem zlecenie zmiany wizerunku karty. Wgrałem obraz, wszystko było w porządku, ale nie dostałem monitu o oczekiwaniu na akceptację karty, za to komunikat, że zostanie do mnie dostarczona w ciągu 8 dni. Zdziwiło mnie to. Minęło 5 dni, ale nadal nie dostałem potwierdzenia zaakceptowania wizerunku karty, nie widnieje ona też w kartach do aktywacji. Czy ma to związek z przejściem na nowe ING Online?

3qxv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
21-04-2016
Wiadomość 5 z 6 (12 506 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

@3qxv Tym kanałem nie sprawdzimy, czy karta została poprawnie zamówiona. Zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 12.
Ogólnie po zamówieniu Mojej Karty ING, nie wyświetla się od razu komunikat o zaakceptowaniu wybranego wizerunku. Przy czym po trzech dniach, od jej zamówienia, powinieneś już ją widzieć w swojej bankowości internetowej Moje ING / ING BankOnLine do aktywacji.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 484 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy