Odpowiedz

Moja Karta ING - odnowienie

Posiadam Moją Kartę ING do konta Direct. Karta niedługo straci swą ważność, w związku z tym mam pytanie, w jaki sposób należy w systemie dokonać jej "odnowienia" z jednoczesną zmianą wizerunku? Czy trzeba ją odpowiednio wcześniej zastrzec a następnie złożyć wniosek o wydanie nowej? Czy są jakieś terminy?

Odpowiedz
0 Lajków
chantiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-04-2016
Wiadomość 1 z 6 (13 117 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

[ Edytowane ]

W usłudze ING BankOnLine jest możliwość zmiany wizerunku na karcie przed utratą ważności obecnej. Można to zrobić po kliknięciu w ikonę Karty, a następnie Zmień wizerunek karty. Zmiana wizerunku na karcie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji kosztuje 15 zł.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (13 058 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Czy zmiana wizerunku w ten sposób automatycznie przedłuży ważność karty?
chantiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-04-2016
Wiadomość 3 z 6 (13 027 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Tak, ponieważ otrzymasz nową kartę (z nowym wizerunkiem) z nowym terminem ważności.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (12 994 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Złożyłem zlecenie zmiany wizerunku karty. Wgrałem obraz, wszystko było w porządku, ale nie dostałem monitu o oczekiwaniu na akceptację karty, za to komunikat, że zostanie do mnie dostarczona w ciągu 8 dni. Zdziwiło mnie to. Minęło 5 dni, ale nadal nie dostałem potwierdzenia zaakceptowania wizerunku karty, nie widnieje ona też w kartach do aktywacji. Czy ma to związek z przejściem na nowe ING Online?

3qxv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
21-04-2016
Wiadomość 5 z 6 (12 954 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

@3qxv Tym kanałem nie sprawdzimy, czy karta została poprawnie zamówiona. Zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 12.
Ogólnie po zamówieniu Mojej Karty ING, nie wyświetla się od razu komunikat o zaakceptowaniu wybranego wizerunku. Przy czym po trzech dniach, od jej zamówienia, powinieneś już ją widzieć w swojej bankowości internetowej Moje ING / ING BankOnLine do aktywacji.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 932 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy