Dziękuję! Niestety mimo limitu w koncie karty, przelew mogłem wykonać dopiero po jej aktywacji, wcześniej dostawałem komunikat „karta zablokowana”. Być może tak nie powinno być, ale w takim warto zwrócić na to uwagę i naprawić w systemie bankowości, bo z tego wynika, że nie zdążyłem w ciągu 3 dni roboczych. W każdym razie zgłoszę to w moim ing, dziękuję za pomoc!
Mam pewną zagwozdkę. W umówie karty kredytowej zaznaczyłem opcję przekazania części kredytu w nowej karcie na spłatę karty w innym banku. Wskazana jest w umówię kwota spłaty starej karty z zaznaczeniem, że powinienem to zrobić w ciągu 3 dni roboczych od uruchomienia środków. Czy powinienem spodziewać się automatycznego przelewu na konto osobiste w kwocie, którą powinienem przekazać na spłatę dawne...
Przyznam, że czekałem na tę usługę i to dość długo. Z bankiem od 8 lat, od początku mojego bankowania. Przygody były z innymi, ale to zawsze ING było moim głównym kontem - karty, przelewy, wynagrodzenia, skarbówka.
Usunięcie MasterCarda do konta już dawno temu, później odniesienie opłat, stawek. Niezła bezawaryjność i świetny serwis transakcyjny to nie wszystko - inni też to mają.
Złożyłem zlecenie zmiany wizerunku karty. Wgrałem obraz, wszystko było w porządku, ale nie dostałem monitu o oczekiwaniu na akceptację karty, za to komunikat, że zostanie do mnie dostarczona w ciągu 8 dni. Zdziwiło mnie to. Minęło 5 dni, ale nadal nie dostałem potwierdzenia zaakceptowania wizerunku karty, nie widnieje ona też w kartach do aktywacji. Czy ma to związek z przejściem na nowe ING Onlin
Dołączam się do pytania. Czy istnieją rzeczowe argumenty do przekazania klientom, które w jakikolwiek sposó uniemożliwjają włączenie płatności Visą ONLINE?