Odpowiedz

Moja Karta ING - odnowienie

Posiadam Moją Kartę ING do konta Direct. Karta niedługo straci swą ważność, w związku z tym mam pytanie, w jaki sposób należy w systemie dokonać jej "odnowienia" z jednoczesną zmianą wizerunku? Czy trzeba ją odpowiednio wcześniej zastrzec a następnie złożyć wniosek o wydanie nowej? Czy są jakieś terminy?

Odpowiedz
0 Lajków
chantiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-04-2016
Wiadomość 1 z 6 (12 569 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

[ Edytowane ]

W usłudze ING BankOnLine jest możliwość zmiany wizerunku na karcie przed utratą ważności obecnej. Można to zrobić po kliknięciu w ikonę Karty, a następnie Zmień wizerunek karty. Zmiana wizerunku na karcie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji kosztuje 15 zł.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 510 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Czy zmiana wizerunku w ten sposób automatycznie przedłuży ważność karty?
chantiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-04-2016
Wiadomość 3 z 6 (12 479 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Tak, ponieważ otrzymasz nową kartę (z nowym wizerunkiem) z nowym terminem ważności.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (12 446 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

Złożyłem zlecenie zmiany wizerunku karty. Wgrałem obraz, wszystko było w porządku, ale nie dostałem monitu o oczekiwaniu na akceptację karty, za to komunikat, że zostanie do mnie dostarczona w ciągu 8 dni. Zdziwiło mnie to. Minęło 5 dni, ale nadal nie dostałem potwierdzenia zaakceptowania wizerunku karty, nie widnieje ona też w kartach do aktywacji. Czy ma to związek z przejściem na nowe ING Online?

3qxv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
21-04-2016
Wiadomość 5 z 6 (12 406 wyświetleń)

Re.: Moja Karta ING - odnowienie

@3qxv Tym kanałem nie sprawdzimy, czy karta została poprawnie zamówiona. Zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 12.
Ogólnie po zamówieniu Mojej Karty ING, nie wyświetla się od razu komunikat o zaakceptowaniu wybranego wizerunku. Przy czym po trzech dniach, od jej zamówienia, powinieneś już ją widzieć w swojej bankowości internetowej Moje ING / ING BankOnLine do aktywacji.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 384 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy