14-03-2017 20:17
14-03-2017 20:22
Kartę MasterCard w telefonie możesz zamówić tylko do jednego konta.
15-03-2017 08:48
Mam dodatkowe pytanie.
Czy w przyszłości zostaną dodane "wiadomości push" przy płatności "Mastercard w telefonie" ??
Na obecną chwilę ich nie ma co jest istonym brakiem i zmniejsza w pewnym stopniu bezpieczeństwo płatności w ten sposób.
15-03-2017 09:05
Witam,
Komunikaty PUSH należy uruchomić dla nowej karty "ręcznie" w ustawieniach aplikacji, ponieważ domyślnie mi się nie zaznaczyła nowa karta dla powiadomien
15-03-2017 17:32
@Michal_Br tak jak napisał @danielito powiadomienia PUSH właczyć w ustawieniach aplikacji.
11-04-2017 10:39
A ja miałabym jeszcze takie pytanie odnośnie podpunktu z Tabeli opłat i prowizji na temat pobierania opłaty za Mastercard w telefonie po 28.12.2017 r.
Dla kart Mastercard w telefonie - opłata pobierana, jeżeli brak transakcji bezgotówkowych na sumę min. 300 PLN (w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat na kwotę 200 PLN) dokonanych kartami wydanymi użytkownikowi do jednego rachunku i rozliczonych przez bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Suma transakcji bezgotówkowych jest liczona łącznie dla dowolnej kombinacji kart: Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa, Zbliżak Visa oraz Mastercard w telefonie, posiadanych przez danego użytkownika i wydanych do jednego rachunku. Do 28.12.2017 r. opłata nie będzie pobierana.
Czy to oznacza, że np. płacąc za zakupy wyłącznie telefonem i "osiągając" te 300 zł miesięcznie to automatycznie nie będzie również pobierana opłata za standartową kartę debetową Visa? Czy też Mastercard w telefonie po 28.12 br. będzie po prostu traktowana jako osobna karta i zarówno kartą tradycyjną jak i do płatności będę musiała dokonać transakcji min. po 300 zł? A jeśli nie dokonam takich zakupów na żadną z kart to pobierze mi po prostu za obie po 7 zł? Wybaczcie, ale ten punkt ciągle jest dla mnie nie do końca jasny i wolę spytać
12-04-2017 10:59 | Edytowano: 20-04-2017 15:29
@Alexandrine Bez względu na to jaką kartą zapłacisz, czy to będzie VISA do danego konta czy HCE i będą to rozliczone transakcje na kwotę nie mniejszą niż 300 zł to unikniesz opłaty za kartę.
06-05-2017 15:50 | Edytowano: 06-05-2017 16:00
Chciałbym opisać kwestie bezpieczeństwa jeżeli chodzi o Mastercard w Telefonie. Trochę tematów o tej usłudze jest, ale ten wydał mi się najbardziej odpowiedni.
Otóż: jeżeli posiadamy ROR w ING do którego podpięta jest karta w usłudze "MwT", i do tego RORu ktoś jest pełnomocnikiem to ma dostęp do tej karty.
Wystarczy wejść w ustawienia i o zgrozo w dział "BEZPIECZEŃSTWO". Nie będąc użytkownikiem danej karty można ją zablokować czasowo lub zastrzec.
Ciekawe rozwiązanie, pierwsze w Polsce chyba.... ktoś ot tak zarządza sobie czyjąś kartą...
Sprawa zgłoszona przez ING Online. Dodatkowo dla przestrogi piszę tutaj. Warto wiedzieć, że np. przed planowanymi zakupami któryś z pełnomocników zrobi Wam psikusa i zastrzeże kartę.
07-05-2017 15:49
Pełnomocnik ma dostęp do pieniędzy na Twoim koncie. Ze względów bezpieczeństwa, może również zastrzec Twoja kartę.
07-05-2017 16:04 | Edytowano: 07-05-2017 16:05
MarcinB: dla mnie to jest nieporozumienie... Pracuje w instytucji finansowej i takie podejście to żadne bezpieczeństwo!!! Osoba trzecia powinna mieć CO NAJWYŻEJ możliwość czasowej blokady karty a nie całkowitego zastrzeżenia...
Zgodnie z tym co piszesz na embossie karty wirtualnej powinni być wypisani wszyscy pełnomocnicy, a tak nie jest...
Karty są wydawane dla JEDNEGO użytkownika a nie kilku. Idąc tym tokiem rozumowania, dostęp przez pełnomocników do jakiejkolwiek czynności poza czasowo blokadą w systemie podważa BEZPIECZEŃSTWO.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |