Odpowiedz

Re.: 'Mastercard w telefonie "

[ Edytowane ]

@SDSS Karta może działać za granicą. Głównie będzie to zależało od danego punktu handlowo-usługowego. Za płatności bezgotówkowe nie pobierzemy dodatkowej prowizji.

Walutą rozliczeniową tej karty jest EUR. Jeżeli zrobisz transakcje w innej walucie niż PLN lub EUR, to będziesz mieć do czynienia z podwójnym przewalutowaniem. Z waluty transakcji po kursie organizacji płatniczej na Euro, a potem z EUR na PLN po kursie banku. W tym przypadku bierzemy pod uwagę kurs z dnia roboczego przed rozliczeniem transakcji.

Jeżeli zrobisz transakcję w EUR, przeliczymy ją bezpośrednio na PLN. W tej sytuacji bierzemy pod uwagę kurs banku z dnia roboczego przed rozliczeniem transakcji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 21 z 25 (6 982 wyświetleń)

Re.: 'Mastercard w telefonie "

Czyli wszędzie tam gdzie działa płatność zblizeniowa zadziała?
Odpowiedz
0 Lajków
SDSS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 22 z 25 (6 968 wyświetleń)

Re.: 'Mastercard w telefonie "

[ Edytowane ]

@SDSS Zgadza się jak również powodzenie płatności może zależeć od tego czy dany punkt honoruje karty płatnicze Mastercard.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 23 z 25 (6 963 wyświetleń)

Re.: 'Mastercard w telefonie "

jak zrezygnować z mastercard w telefonie? wystarczy ją zatrzec w ING online czy trzeba fatygować się do oddziału?

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 24 z 25 (5 668 wyświetleń)

Re: Re.: 'Mastercard w telefonie "

Jeżeli chcesz zamknąć kartę Mastercard w telefonie, to możesz ją zastrzec w Moje ING. Zastrzeżenie tej karty jest równoznaczne z jej zamknięciem.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 25 z 25 (5 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy