Odpowiedz

Limit na koncie

Witam, 

Na początku tego roku utworzyłam limit debetowy na koncie w kwocie 10500 zł. Spłata limitu skończyła się 26.10.2020r. Niestety nie posiadam takich pieniędzy i moje zapytanie jest takie. Jest możliwość rozłożenia tego limitu na raty? 

Odpowiedz
0 Lajków
sarka116
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
29-10-2020
Wiadomość 1 z 8 (8 710 wyświetleń)

Re.: Limit na koncie

Oczywiście dodam, że mam umowę na stałe od 29.10.2020r.
Odpowiedz
0 Lajków
sarka116
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
29-10-2020
Wiadomość 2 z 8 (8 704 wyświetleń)

Re: Re.: Limit na koncie

@sarka116 Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING - sprawdzimy, co możemy Ci zaproponować. Czata znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Możesz również zadzwonić do naszego działu Restrukturyzacji pod numer +48 32 357 00 76. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 18:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
188
72
04-09-2015
Wiadomość 3 z 8 (8 653 wyświetleń)

Re: Re.: Limit na koncie

A czy jest możliwość przedłużenia limitu nawet bo zakończeniu go z minusową kwotą?

Odpowiedz
0 Lajków
sarka116
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
29-10-2020
Wiadomość 4 z 8 (8 582 wyświetleń)

Re: Re.: Limit na koncie

sarka116 Co dokładnie masz na myśli? Czy chodzi Ci o wykorzystanie limitu w całości, czy raczej o niedozwolony debet poza dostępne pieniądze? 
Pamiętaj, że jeśli masz limit zadłużenia w koncie, to warunkiem jego prawidłowej obsługi jest zapewnienie w każdym miesiącu wpływów na konto w wysokości co najmniej 1/6 kwoty przyznanego limitu.
W przeciwnym razie możemy w ostateczności wypowiedzieć jego umowę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 5 z 8 (8 503 wyświetleń)

Re: Re.: Limit na koncie

IlonaU Wykorzystałam cały limit i czytałam na różnych forach, że nawet z minusową kwotą jeżeli będę miała przedłużoną umowę to mogę do 30 dni zanieść papiery do banku i aktywować limit na koncie i spłacać go przez następny rok. Nie wiem czy to prawda. Mam nadzieję, że jest taka możliwość ponieważ mam przedłużoną umowę. Niestety moja umowa konczyła się 31.09 a limit na koncie kończył się 26.09 i nie miałam możliwości go przedłużyć. Więc moje pytanie brzmi czy mogę aktywować limit w banku nawet z debetem na koncie?
Odpowiedz
0 Lajków
sarka116
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
29-10-2020
Wiadomość 6 z 8 (8 490 wyświetleń)

Re: Re.: Limit na koncie

@IlonaU oczywiście 1/6 kwoty limitu na koncie pojawia się co miesiąc.
Odpowiedz
0 Lajków
sarka116
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
29-10-2020
Wiadomość 7 z 8 (8 488 wyświetleń)

Re: Re.: Limit na koncie

sarka116 Jeśli umowa wygasła, to nie możemy jej już przedłużyć.
W tym momencie powinieneś spłacić wykorzystaną kwotę, która zminusowała Twoje konto.
Dopiero wtedy będziesz mógł zawnioskować po raz kolejny o limit zadłużenia w koncie. Wiąże się to z nowym wnioskiem kredytowym i sprawdzeniem Twojej zdolności kredytowej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 8 z 8 (8 406 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy